پیام تسلیت رئیس دانشگاه مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4192016
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

پیام تسلیت رئیس دانشگاه مازندران در پی حادثه تروریستی کرمان

رئیس دانشگاه مازندران با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان و زائران مرقد سردار دل‌ها را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، تسلیت گفت.

حشمت‌اله علی‌نژاد، رئیس دانشگاه مازندران،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در پی حادثه تروریستی، در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان و زائران مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شد، حشمت‌اله علی‌نژاد، رئیس دانشگاه مازندران، با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان و زائران مرقد سردار دل‌ها را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، تسلیت گفته و با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه ابراز هم‌دردی کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه مازندران آمده است:  

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّاإِلَیْهِ رَاجِعُونَ

یک بار دیگر، دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف آن، به خون افراد بی‌گناه و مظلوم آغشته گشت و چهره پلید خود را نمایان ساخت و صدها نفر از مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع را در حمله‌ای تروریستی، به خاک و خون کشید.

اکنون همه‌ انسان‌های آزاده می‌دانند که با این شهادت‌ها، درخت تنومند انقلاب اسلامی، پربارتر شده و خللی در عزم راسخ ما برای دفاع از مظلومیت مظلومان عالم، ایجاد نخواهد شد و نیز خوب می‌دانند که این نوع عملیات‌ها از سر ناتوانی و سردرگمی است. دشمنان انقلاب و مقاومت نتوانستند در میدان نبرد به پیروزی دست یابند و از سر عجز و ضعف و ناتوانی به کشتار زنان و کودکان و افراد بی‌دفاع تن می‌دهند و البته در زمان مناسب، انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای از ایران سربلند و مقتدر دریافت خواهند کرد.

این‌جانب ضمن محکوم‌ کردن این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه و مظلوم را در حادثه تروریستی کرمان، به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفته، برای تمامی شهدای این حادثه دردناک، رحمت، مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان آنان، صبر جمیل و برای مجروحان، طلب شفا و سلامت از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام
captcha