پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران به دنبال حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4192066
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران به دنبال حادثه تروریستی کرمان

نماینده ولی فقیه در مازندران، در پی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی را صادر کرد.

آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران،به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، درپی شهادت جمعی از زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

وقوع حادثه‌ غمبار، جنایت تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان که به شهادت و جراحت جمعی از زائران مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که به ذوق زیارت سیدالشهدا مقاومت در آن مکان مقدس حضور یافتند، موجب تالم خاطر اینجانب گردید.

این جنایت بار دیگر عمق کینه و خصومت دشمنان را نسبت به مکتب و راه حاج قاسم سلیمانی نشان داد که به خیال خام خود با دست زدن به چنین اقداماتی می توانند مانع گسترش و نفوذ تفکر سلیمانی در قلب‌های مردم آزادیخواه گردند.

اینجانب این رخداد تلخ را به محضر حضرت بقیة الله الأعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده‌های شهدا و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهیدان این واقعه آرزوی علو درجات و همنشینی با صدیقه طاهره(س) و سردار دل‌ها و برای مجروحین شفای عاجل خواستارم.

انتهای پیام
captcha