بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان
کد خبر: 4192076
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

بیانیه اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

 دختران حاج قاسم اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در پی اقدام تروریستی و شهادت جمعی از هم وطنان گرامی در مسیر زیارت سردار دل‌ها بیانیه ای صادر کردند.

بیانیه دختران حاج قاسم تبلیغات اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، از سوی دختران حاج قاسم اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، در پی اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هم وطنان گرامی در مسیر زیارت سردار دل‌ها، بیانیه ای صادر شد.

در این بیانیه آمده است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

 «بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از‏‎ ‎‏مرگ نمی ترسیم». حضرت امام خمینی(ره)    بدون شک حمله و جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان، نشانه درماندگی، زبونی و حقارت دشمنان جنایتکار این ملت است؛ دشمنانی که حتی از زائران و علاقمندان سردار سردار قاسم سلیمانی هراس دارند و انتقام شکست‌های خود را در محور مقاومت، از زنان و مردان و کودکان بی دفاع می‌گیرند.

شهید سلیمانی بخشی جداناپذیر از قلب هاست و هر روز عزیزتر از دیروز است و مکتب او چراغ راهی برای شکست راهبردی رژیم‌های تروریستی است و مقبولیت و محبوبیت او در بین اقشار مختلف جامعه و ملت عزیز ایران و جوانان آزادی‌خواه و مجاهد دیگر کشورها نوید ظفری بزرگ برای جبهه مقاومت اسلامی و بیداری و آزادیخواهی ملت های مسلمان دنیاست.

شهادت این بزرگ مرد تاریخ و تجلی آیات الهی منجر به تبلور مکتبی شد که ریشه‌اش در اسلام، عاشورا، اهل بیت (ع) و دفاع مقدس است و اگر امروز ملت عزیز ایران اسلامی نسبت به ارزش ها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و دفاع مقدس سست نشده و در برابر متجاوز و معاند با تمام توان، مقتدرانه می ایستد به برکت وجود گوهر عظیم ولایت و مکتب این شهید بزرگوار است.

ما دختران حاج قاسم استان مازندران این اقدام خبیثانه را محکوم کرده و به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که در انتظار انتقامی سخت باشد.

با خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه، ابراز همدردی می‌کنیم و از خداوند متعال برای آن‌ها صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنیم. ما می‌دانیم که غم از دست دادن عزیزان، غمی سنگین و جانکاه است، اما ما به شما اطمینان می‌دهیم که فرزندان شما در قلب‌های ما جاودان خواهند ماند. آن‌ها همیشه الگوی ما خواهند بود و ما راه آن‌ها را با افتخار ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام
captcha