توزیع ۲۵۰ هزار سبد معیشتی میان نیازمندان در مازندران
کد خبر: 4192793
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

توزیع ۲۵۰ هزار سبد معیشتی میان نیازمندان در مازندران

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون، ۲۵۰ هزار سبد معیشتی، ۹۶۴ کمک هزینه جهیزیه و آزادسازی ۳۱۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از سوی سپاه کربلای مازندران انجام شد.

سرهنگ عسکر مجیدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندرانسرهنگ عسکر مجیدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان به‌ویژه کودکان و نوجوان در جنایت تروریستی کرمان، اظهار کرد: در طول سال بیش از 3 تا 5 هزار اعزام گروه‌های جهادی را در کشور و استان شاهد هستیم و در حال حاضر بیش از 200 گروه جهادی در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا کنون، در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، 250 هزار سبد معیشتی، 964 کمک هزینه جهیزیه، آزادسازی 317 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع بیش از 10 هزار و 500 کارت هدیه، توزیع لوازم‌التحریر، برگزاری جشن تکلیف، توزیع اقلام ورزشی، ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی، ارائه مشاوره‌های بهداشتی و مشاوره اشتغالزایی از سوی سپاه کربلای مازندران انجام شد.

مجیدیان با اشاره به دومین  کنگره سرداران و شهدا  و 10 هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ استان، تصریح کرد: این رویداد به عنوان «مازندران دیار علویان خط‌شکن» با تعیین سیاست‌ها و الویت‌ها برگزار می‌شود.

وی ترویج هویت اصیل اسلامی ایرانی با نگاه بومی را از اهداف این رویداد بزرگ دانست و ادامه داد: موضوع این کنگره معرفی استان، بوم و زیست بوم منطقه است.

مجیدی اظهار کرد: آشناکردن مردم با سبک زندگی فردی و اجتماعی شهدا به عنوان زمینه‌سازان تمدن اسلامی و مطالبه‌گری مفاهیم آن و رواج آن در بین جوانان و مردم از دیگر اهداف مهم این کنگره است و پیش‌بینی می‌شود در مهرماه سال ۱۴۰۳ اجلاسیه نهایی نیز برگزار شود.

انتهای پیام
captcha