جامعه و مسئولان نسبت به جانبازان و همسرانشان احساس مسئولیت کنند
کد خبر: 4194305
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

جامعه و مسئولان نسبت به جانبازان و همسرانشان احساس مسئولیت کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه لحظه به لحظه زندگی جانبازان خودش یک شهادت است، گفت: جامعه و مسئولان باید نسبت به جانبازان و همسران پرستارشان خیلی احساس مسئولیت کرده و قدردان باشند.

آیت الله محمد باقر محمدی لائنی، نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، 26 دی‌ماه، در نهمین دوره آموزش سلامت جانبازان شیمیایی استان مازندران که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد، گفت: اگر امروز جانبازان عزیز جسم ناقصی دارند آن را برای مردم، مملکت، دین و خدا تقدیم کردند و جانشان را 40 سال به رنج و عذاب انداختند و قطعاً ذره‌ای پشیمان نبوده و خدا را هم شکر می‌کنند که آن‌ها را برای این مسئولیت انتخاب کرد.

وی افزود: واقعاً لحظه به لحظه زندگی جانبازان خودش یک شهادت است، درود خدا بر این صبر، بصیرت و استقامت، بر این شهیدان زنده و همسران فداکار و پرستار آن‌ها، کسانی که مثل یک پروانه هستند.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: جامعه و مسئولان نسبت به شما باید خیلی احساس مسئولیت کرده و قدردان باشند، به‌خصوص مسئولان، بنده از جانبازان و همسرانشان تشکر می‌کنم، اینجا آمدم که از شما روحیه بگیرم و برگزاری این برنامه‌ها به برکت حضور شما است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: از خدای بزرگ برای شما سلامتی و عافیت و صبر می‌خواهم چرا که شما اسوه صبر هستید و التماس دعا هم داریم.

انتهای پیام
captcha