رژه خودرویی ویژه ۱۲ بهمن در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4196507
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۱

رژه خودرویی ویژه ۱۲ بهمن در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در روز ۱۲ بهمن‌ماه، به‌مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر، رژه خودرویی و موتوری از فرودگاه شهرکرد به سمت مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

موسی انصاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، موسی انصاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عصر روز گذشته، هشتم بهمن‌ماه در دومین نشست ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی‌ فقیه و اعضای این ستاد با اشاره به اینکه کمیته‌های ۲۸ گانه ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تشکیل و دستورالعمل‌ها و سیاست‌های کلی ایام‌الله ابلاغ شده است، اظهار کرد: این کمیته‌ها در واقع به‌صورت قشری و تخصصی ساماندهی شده‌ و آحاد جامعه و اقشار گوناگون را پوشش می‌دهند. هر یک از کمیته‌ها جلسات مربوط را با زیرمجموعه‌های خود برگزار می‌کنند، ضمن اینکه ستادهای شهرستانی نیز فعال شده‌اند. 

وی ادامه داد: خروجی جلسات متعدد کمیته‌های ستاد دهه فجر در سراسر استان، بالغ بر ۳۰۰ عنوان برنامه است که به دست ما رسیده و این برنامه‌ها را عمدتاً برای جامعه هدف خود برگزار خواهند کرد. همچنین نشست مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و ادارات استان با استاندار و با محوریت برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر برگزار شد. 

انصاری با اشاره به اینکه اوضاع کنونی جهان و منطقه می‌طلبد که برنامه‌های قوی در دهه فجر ترسیم و برگزار شود، توضیح داد: می‌طلبد از این فرصت برای تبیین و بازگویی اقتدار ملی و جهانی جمهوری اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان استفاده شود. 

رویکرد هنرمندانه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر

وی رویکرد هنرمندانه ویژه‌برنامه‌های دهه فجر را مورد تأکید قرار داد و گفت: از کمیته‌های ستاد دهه فجر خاصه مجموعه‌های ناظر بر جوانان و نوجوانان انتظار می‌رود که برنامه‌های خود را با نگاه ابتکاری و نوآورانه و رنگ و بوی هنری طراحی و اجرا کنند تا با جذابیت بهتری همراه باشند. 

انصاری در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های محوری دهه فجر در مرکز استان، تصریح کرد: در روز ۱۲ بهمن‌ماه به‌مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر، رژه خودرویی و موتوری از فرودگاه شهرکرد به سمت مصلی انجام و ویژه‌برنامه این روز در مصلی شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: غبارروبی گلزار مطهر شهدا در سراسر شهرها و روستاها در روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه با همکاری کمیته ایثارگران و استانداری برگزار می‌شود؛ پیش‌بینی ویژه‌برنامه‌های مفصل و غنی با همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای روز ۲۰ بهمن، سالروز بیعت تاریخی بختیاری‌ها با امام راحل(ره) در سال ۵۷ و روز چهارمحال و بختیاری نیز انجام شده است. نورافشانی آسمان سراسر استان در شامگاه ۲۱ بهمن‌ماه انجام می‌شود.

انصاری با تأکید بر اینکه مردم استان در ۲۲ بهمن امسال حرکتی باشکوه و تماشایی ثبت خواهند کرد، گفت: برای تحقق این مهم، می‌طلبد کمیته‌های ۲۸گانه ستاد دهه فجر در این ۱۰ روز برنامه‌های خوبی را تدارک ببینند و مشوق مردم برای حضور پرشکوه در راهپیمایی سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باشند.

وی در پایان گفت: خروجی برنامه‌های متنوع و قوی دهه فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به برگزاری یک انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در این عرصه مهم ختم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha