عذرخواهی بازیگر آمریکایی پس از توهین به مسلمانان
کد خبر: 4199954
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

عذرخواهی بازیگر آمریکایی پس از توهین به مسلمانان

یک بازیگر آمریکایی که در اظهاراتی مسلمانان را تروریست توصیف کرده بود، پس از مواجه شدن با انتقادهای گسترده بابت سخنان خود عذرخواهی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از القدس العربی، سلمی بلر هنرپیشه آمریکایی، پس از اینکه مسلمانان را به تروریسم و تخریب اذهان در ایالات متحده متهم کرد، به دلیل مواجه شدن با انتقادات گسترده عذرخواهی کرد.

چند روز پیش، بلر در ویدئویی که توسط یک پناهنده یهودی سوری در پلتفرم اینستاگرام منتشر شده بود، از کوری بوش و رشیده طلیب، دو نماینده کنگره آمریکا انتقاد کرده بود.

این دو نماینده با پیش‌نویس قانونی مخالفت کرده بودند که ورود افرادی که به هر نحوی در عملیات طوفان الاقصی مشارکت داشته و یا آن را تسهیل کرده‌اند، ممنوع می‌کند.

بلر در کامنت در پاسخ به فایل ویدئویی منتشر شده در اینستاگرام نوشت: خیلی از شما متشکرم. همه این شرورانی که از تروریسم حمایت می‌کنند باید اخراج شوند. مسلمانان کشورهای مسلمان را ویران کردند و سپس به اینجا آمدند و ذهن‌ها را ویران کردند. هرچند که او در ادامه این کامنت را حذف کرد و بابت اینکه مسلمانان را تروریست خوانده بود، ابراز پشیمانی کرد.

وی افزود: در کامنت خود به اشتباه و ناخواسته مسلمانان را با اسلام‌گرایان و افراط‌گرایان در کنار هم قرار دادم. این یک اشتباه بزرگ بود که باعث ناراحتی و آزار بسیاری شد.

وی ادامه داد: از این بابت بسیار متأسفم، به محض اینکه متوجه اشتباه خود شدم، کامنت را حذف کردم، در نوشتن خود اشتباه کردم و کاملاً متوجه شدم که چقدر جامعه مسلمانان را ناراحت کردم.

انتهای پیام
captcha