تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی
کد خبر: 4202021
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی از تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج ۱۴۰۳ خراسان رضوی خبر داد.

حجعباس خداشناس، مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از استان با اشاره به سهمیه خراسان رضوی در حج تمتع ۱۴۰۳ اظهار کرد: در مجموع سهمیه حج ۱۴۰۳  کشور حدود ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر  و از این تعداد سهمیه خراسان رضوی تا امروز ۸۷۸۰ نفر اعلام شده است.

وی افزود: ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع 1403 استان از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ششم اسفندماه همزمان با میلاد یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج)در سراسر کشور آغاز شد، لذا با توجه به تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج آتی، سه‌شنبه هشتم اسفند ماه ساعت ۹ صبح تعداد دیگری کاروان در استان اعلام خواهد شد.

خداشناس بیان کرد: متقاضیان واجد شرایط یعنی ثبت‌نام کنندگان اولیه و واریزکنندگان هزینه اولیه می‌توانند با مراجعه به سایت و یا دفاتر خدمات زیارتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کاروان اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص مدارک لازم برای ثبت‌نام قطعی افزود: برای تکمیل ثبت‌نام لازم است اصل قبض ودیعه‌گذاری اولیه غیر از ثبت‌نام‌شدگان در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ و کارت ملی ارائه شود، ضمن اینکه داشتن گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳  از جمله شرایط اعزام است.

وی در خصوص مبلغ سفر حج تمتع در سال ۱۴۰۳ گفت: هزینه کامل سفر حج تمتع ۱۴۰۳ از سوی سازمان حج و زیارت از ۱۶۲ تا ۱۸۸ میلیون تومان اعلام شده است و متقاضیان واجد شرایط حداکثر ظرف یک هفته مهلت دارند تا از طریق سامانه‌ حج و زیارت به نشانی my.haj.ir هزینه سفر را کامل پرداخت کنند.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، اعزام زائران حج تمتع از ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha