15 آشپرخانه اطعام مهدوی در کلاله افتتاح شد
کد خبر: 4205162
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
فرماندار کلاله:

15 آشپرخانه اطعام مهدوی در کلاله افتتاح شد

شیبک ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: در اولین روز از ماه پربرکت رمضان، 15 آشپزخانه اطعام مهدوی با مشارکت خیرین و نیکوکاران در 15 مرکز نیکوکاری افتتاح شد.

اطعام مهدوی در کلالهبه گزارش ایکنا از گلستان، آشپزخانه اطعام مهدوی بصورت متمرکز امروز، 22 اسفندماه با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستان کلاله در زینبیه کلاله افتتاح شد.

فرهاد شیبک، فرماندار کلاله ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: در اولین روز از ماه پربرکت رمضان، 15 آشپزخانه اطعام مهدوی با مشارکت خیرین و نیکوکاران در 15 مرکز نیکوکاری افتتاح شد که 69 هزار وعده غذای گرم با تکریم، روی سفره افطارِ محرومین قرار می‌دهند.

فرماندار کلاله با بیان اینکه در سال گذشته نیز مردم همراهی و همدلی لازم را در این ماه پربرکت داشتند، اظهار کرد: با مشارکت خیرین، مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه‌ها و دیگر مراکز، پنج‌هزار و 600 بسته معیشتی و بیش از 170هزار وعده غذای گرم بین مؤمنان روزه دار نیازمندان توزیع شد.

شیبک با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با سال جدید، گفت: با همراهی نیکوکارانِ نیک اندیش قریب به شش‌ هزار و 100 سبد معیشتی به نیازمندان از قبل شناسایی شده در این ماه پربرکت اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha