فرصت ماه رمضان را غنیمت بشماریم
کد خبر: 4205201
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

فرصت ماه رمضان را غنیمت بشماریم

عزیزالله سیفی با اشاره به اینکه بهترین پاداش‌ها برای مؤمنان در ماه رمضان محقق می‌شود، گفت: در این ماه مبارک، تنها به‌دنبال ختم و قرائت قرآن نباشیم بلکه فهم و تدبر در این آیات را مدنظر قرار دهیم.

شورای شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، امروز، 23 اسفندماه در صحن علنی یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد گفت: رمضان، ماه ضیافت الهی و مسیری برای رسیدن انسان به ساحل آرامش و خلوص و قرب الهی و بهترین فرصت برای بخشش و آمرزش گناهان است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان سراسر نور، رحمت و مغفرت الهی است و ماه آرامش و نزدیکی بیشتر انسان به خداوند است و بهترین پاداش‌ها برای مؤمنان در این ماه محقق می‌شود و ما باید در این ماه مبارک به دنبال کیفیت اقداماتی که انجام می‌دهیم، باشیم و تنها به‌دنبال ختم و قرائت قرآن نباشیم بلکه فهم و تدبر در این آیات نیز مهم و ضروری است و برای خدا روزه بگیریم.

سیفی با اشاره به اینکه روزه موجب تقویت روح ایمان و عبودیت می‌شود گفت: ماه مبارک رمضان سرشار از خیر و برکت است و ان‌شاءالله بتوانیم در این ماه مبارک بهره کافی ببریم چرا که این ماه سراسر از رحمت، برکت و مغفرت است و  حتی خواب مؤمن نیز در این ماه عبادت و نفس کشیدنش تسبیح و ذکر خداوند است و خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر توفیق بودن در این ماه را به ما عطا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری روز ۲۲ اسفند با عنوان روز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون شهدایی است که با ایثارگری خود درس ایثار و استقامت به ما دادند و  همه ما وظیفه داریم برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا  تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تکریم خانواده معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهیدان باعث تداوم حرکت انقلاب است و روحیه مقاومت، ایثار و شهادت عاملی برای شکست استکبار و مقابله با دشمنان است و اقتدار و آمادگی ملت ما را در برابر دشمنان افزایش می‌دهد و  همه باید به وظیفه خود در قبال نظام اسلامی و خون شهدا عمل کنیم.

یادآور می‌شود، بررسی لایحه دوفوریت اصلاح بودجه، گزارش حسابرسی شورا، موضوع پاداش شهردار، موضوع شهروند افتخاری، لایحه اصلاحیه بودجه سازمان آتش‌نشانی، لایحه اصلاحیه بودجه سازمان آرامستان‌ها، لایحه واگذاری پلاک واقع در میدان امیرچقماق، لایحه اصلاحیه بودجه سازمان عمران، لایحه اصلاحیه بودجه از ردیف بازآفرینی، مساعدت مالی هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان خاص، لایحه درخصوص قرارداد مشارکتی مجتمع مسکونی تجاری امام علی(ع) و طرح کمیسیون شهر هوشمند در خصوص ساخت و راه‌اندازی شهرک آموزش شهروندی در این جلسه علنی مطرح و بعد از رأی‌گیری تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام
captcha