اهدای جهیزیه و توزیع بسته معیشتی در نوشهر و چهاردانگه
کد خبر: 4206056
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

اهدای جهیزیه و توزیع بسته معیشتی در نوشهر و چهاردانگه

در آستانه بهار و ایام مبارک ماه رمضان، ۵۰ سری جهیزیه در نوشهر و ۱۱۰ بسته معیشتی در چهاردانگه اهدا و توزیع شد.

اهدای جهیزیه و توزیع بسته معیشتی در نوشهر و چهاردانگهبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، بهزاد عسکری، رئیس کمیته امداد شهرستان نوشهر در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نوشهر، گفت: در آستانه بهار و ایام مبارک ماه رمضان با هدف امیدآفرینی و نشاط در جامعه با حضور مسئولین تعداد ۵۰ سری جهیزیه به زوجین تحت حمایت اهدا شد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از تولید داخلی و کمک به رشد تولید، اقلام جهیزیه اهدایی از کارخانجات داخلی تهیه شد، افزود: توزیع جهیزیه گوشه‌ای از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نوشهر با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون تعداد ۷۱ سری جهیزیه توسط امداد اهدا شده است، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای کمک به زوج‌های جوان در دو بخش تأمین جهیزیه و اشتغال‌زایی حمایت‌های زیادی دارد.

توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در منطقه چهاردانگه

بر اساس این گزارش سید جواد مصلحی، رئیس کمیته امداد کیاسر، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و نزدیک شدن عید نوروز مرحله اول توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی در منطقه چهار دانگه انجام شد.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب و... است، افزود: این بسته‌ها به ارزش ۱۳۲ میلیون تومان توسط کمیته امداد امام (ره) کیاسر و مشارکت و همراهی موسسه آبشار عاطفه‌ها بین مددجویان نیازمند توزیع شد.

مصلحی با بیان اینکه در منطقه چهاردانگه یکهزار و ۷۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان در دو مرحله توزیع ۲۵۰ بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان این منطقه انجام می‌شود.
انتهای پیام
captcha