برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزارهای شهدای مازندران
کد خبر: 4206381
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزارهای شهدای مازندران

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن دعوت از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در لحظه تحویل سال نو در گلزار شهدا گفت: تمامی گلزار‌های شهدای مازندران مهیا شده و آماده برگزاری مراسم سال نو در فضای نورانی در جوار مطهر شهدا هستیم.

مقدمات برگزاری مراسم تحویل سال نو در گلزارهای شهدای مازندران مهیا استبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، امروز 29 اسفندماه در شورای اداری بنیاد مازندران که در بابلسر برگزار شد، گفت: اگر چرخه فعالیت‌ها با تفکر همراه شود برنامه‌هایی قابل اجرا و با موفقیت توأم خواهد بود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، افزود: عملکرد خوب در سایه مطالبه‌گری و مشارکت جویی محقق می‌شود، همه ما باید در جهت حل مشکلات جامعه معزز ایثارگری با نگاه مطالبه‌گری در دستگاه‌ها ورود پیدا کرده و دستگاه‌های اجرایی را ملزم به اجرای قوانین مغفول مانده در ارتباط با دغدغه‌های این عزیزان کنیم.
 
کهن سال، ضمن دعوت از  خانواده معظم شهدا و ایثارگران در لحظه تحویل سال نو در گلزار شهدا، افزود: برای تحویل سال نو مقدمات لازم از قبیل تعویض پرچم مزار شهدا، شستشوی قبور مطهر شهدا، اطلاع‌رسانی، پخش تیزر و ... در تمامی گلزار‌های شهدای مازندران مهیا شده و آماده برگزاری مراسم تحویل سال در فضای نورانی در جوار مطهر شهدا هستیم.
 
این مسئول با تأکید بر لزوم دیدار با جامعه معزز ایثارگری، گفت: ۵۰ درصد از همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ایام نوروز از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران دیدار می‌کنند، البته مدیران دستگاه‌ها دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و احصای مشکلات آنان را در سال جدید به ویزه در ایام نوروز در اولویت قرار دهند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان بنیاد مازندران در جهت ارائه خدمت صادقانه و خالصانه به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در سال جدید بتوانیم با انرژی بیشتر و روحیه‌ای مضاعف خدمات شایسته‌ای به جامعه معزز ایثارگری ارائه دهیم.
انتهای پیام
captcha