چهارمین جشنواره محتوایی اندیشکده سبک زندگی آغاز شد
کد خبر: 4206547
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

چهارمین جشنواره محتوایی اندیشکده سبک زندگی آغاز شد

همزمان با ماه مبارک رمضان، چهارمین جشنواره محتوایی اندیشکده سبک زندگی با ارائه استادان و محققان سبک زندگی کشور در فضای مجازی برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره محتوایی سبک زندگیحجت الاسلام حسین عباسی‌اصل، مدیر اندیشکده سبک زندگی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری چهارمین جشنواره محتوایی اندیشکده سبک زندگی خبر داد و گفت: این جشنواره از سری برنامه‌های رویداد ملی زندگی است که همزمان با ماه مبارک رمضان، در فضای مجازی با ارائه استادان و محققان سبک زندگی کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: سرفصل‌های جشنواره محتوایی امسال شامل: هویت و سبک زندگی، الگوی مصرف و سبک زندگی، انضباط اجتماعی و سبک زندگی، معماری و سبک زندگی و خانواده سبک زندگی است.

عباسی‌اصل گفت: این جشنواره از پنج شنبه دوم فروردین (در ساعت 5:15) آغاز شد و با اجرای طرح «زندگی با آیه‌ها» همراه است. روزانه نکاتی از آیات قرآنی در این جشنواره ارائه می‌شود.

مدیر اندیشکده سبک زندگی خاطرنشان کرد: عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را از طریق لینک https://webinar.mobasheran.org/webinar/index/2119665 دنبال کنند.

وی گفت: «مدیریت اندیشه و سبک زندگی» با ارائه حجت الاسلام عباسی‌اصل، مدیر اندیشکده سبک زندگی (میراث)، «طرحی نو از خلقت» با ارائه دکتر مریم ریاضی تهرانی، مدیر مؤسسه فرهنگی عطران بندرعباس، «رسانه و سبک زندگی» با ارائه دکتر سیدمحمدتقی موسوی‌فر، دبیر میز تخصصی سبک زندگی اسلامی از قم، «نظریه شخصیت توحیدی» با ارائه سید علی مرعشی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، «روش‌های دقیق خودسازی (توسعه فردی)» با ارائه استاد جواد ساعیان، مدیر کانون تخصصی سعی از مشهد، «مراحل ساخت شخصیت با الگوگیری از مراحل جنینی» با ارائه آزاده قاسمی، عضو هیئت علمی دانشگاه و حافظ قرآن، راهکارهای قطعی ریشه کنی اختلافات با ارائه مسلم امیری طیبی، مسئول مرکز مطالعات و توسعه آموزش‌های زندگی در اندیشکده مطالعات و فلسفه و سبک زندگی شیراز، «خود مراقبتی و دگر مراقبتی خانواده محور» با ارائه مرتضی موتاب مدیر مرکز مشاوره از یزد، «معماری و سبک زندگی» با ارائه دکتر مهرداد حاتمی عضو هیئت علمی واحد شوشتر، «خلاقیت و سبک زندگی» با ارائه نفیسه شاهی نوری، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری سبک زندگی اسلامی از تهران عنوان این جشنواره  این جشنواره در روزهای آینده است.

انتهای پیام
captcha