نقش منابع هویت‌ساز مازندران در فرهنگ گردشگری
کد خبر: 4206645
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

نقش منابع هویت‌ساز مازندران در فرهنگ گردشگری

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه دیار علویان، سرمایه‌ها و داشته‌های فراوانی دارد، گفت: مازندران با این همه داشته‌ها و فرهنگ به‌عنوان منابع هویت‌ساز ملی می‌توانند تأثیر بسزایی در فرهنگ گردشگران داشته باشند. 

 قاسم عزیززاده گرجی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، قاسم عزیززاده گرجی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، دوم فروردین‌ماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر که با حضور امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی کمیته‌های ستاد اجرایی اظهار کرد: در روز‌های نخستین ورود مسافران و نوروز، فعالیت ستاد خدمات سفر، رضایت‌بخش بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
وی با اشاره به حضور مسافران از جای جای کشور در استان مازندران گفت: مازندران به‌واسطه نعمت دریا، جنگل و فضای مفرح و شاد، بیشترین مسافر از اقصی نقاط کشور را در خود جای می‌دهد، بنابراین باید خدمت‌رسانی شایسته به مردم ایران اسلامی ارائه دهیم.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: خدمت به مردم، براساس آموزه‌های دینی و توصیه‌های امامین انقلاب وظیفه اصلی ماست، بنابراین باید در جهت خدمت به مردم، سازوکارهای مورد نیاز را فراهم کنیم. باید داشته‌ها و هویت‌های خودمان را با زبان هنر به مسافران منتقل کنیم.
 
عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه مازندران دیار علویان، سرمایه‌ها و داشته‌های فراوانی دارد، گفت: مازندران با این همه داشته‌ها و فرهنگ به‌عنوان منابع هویت‌ساز ملی می‌توانند تأثیر بسزایی در فرهنگ گردشگران داشته باشند.
 
وی با اشاره به گردشگری مذهبی و وجود امامزاده‌ها و اماکن مذهبی در استان مازندران بیان کرد: نباید از نقش ویژه مراکز مذهبی، اماکن دینی و بقاع متبرکه در حوزه گردشگری و پذیرش مهمان از یک سو و نیز  فعالیت‌های مؤثر فرهنگی و اعتقادی جذاب و متنوع متناسب با نیاز‌های مخاطب امروزی، غافل شویم.
انتهای پیام
captcha