بیانیه جمعیت قرآنیان گیلان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208638
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

بیانیه جمعیت قرآنیان گیلان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

جمعیت قرآنیان استان و اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان با انتشار بیانیه‌ای از مردم شریف استان به‌ویژه جامعه قرآنی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا از گیلان، جامعه قرآنی استان در بیانیه‌ای ضمن دعوت عموم مردم ولایتمدار و روزه‌دار برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر حضور جامعه قرآنی گیلان در راهپیمایی تأکید کرد. متن بیانیه جمعیت قرآنیان و اتحادیه مؤسسات قرآنی گیلان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر روز جهانی قدس شریف فرا رسید و امت اسلامی برای حضوری جهانی در دفاع از آرمان فلسطین و قدس عزیز آماده می‌شود. اما امسال روز قدس این یادگار پیر فرزانه انقلاب اسلامی در شرایط ویژه‌ای است؛ مبارزات و دفاع ملت مظلوم و مقتدر فلسطین به نقطه حساسی در ۷۶ سالی که از اشغال فلسطین پاره تن اسلام می‌گذرد، رسیده است.

6 ماه از طوفان الاقصی که می‌رود طومار رژیم جلاد و خون آشام صهیونیستی را پیچیده و وعده صادق عمر کوتاه کمتر از ۲۵ سال اسرائیل را در هم بپیچد می‌گذرد. غزه مظلوم و زخمی اما مقتدر و استوار 6 ماه است که در خون خود می‌غلتد اما مقتدرانه رژیم صهیونیستی را در گرداب نیستی فرو برده و حمایت‌های بی حد و حصر آمریکا و اروپا برای نجات رژیم کودک کش صهیونیستی اثری نداشته است.

امروز اما در آستانه روز جهانی قدس وحشیگری و ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان مظلوم فلسطینی در غزه نه تنها احساسات مسلمانان بلکه جهانیان را جریحه‌دار کرده است، حضور حماسی و مؤثر امت اسلامی نه یک حرکت نمادین بلکه به عنوان گامی مهم در جهاد آزادی فلسطین و قدس شریف تا محو رژیم غاصب صهیونیستی قلمداد می‌شود لذا جامعه قرآنی نیز در کنار سایر اقشار جامعه در امتداد حضور خروشان امت اسلامی و آزادی خواهان جهان بیش از هر زمان دیگری خود را موظف به حضور در اجتماع بزرگ جهانی می‌داند و با حضور پرشور و شعور در راهپیمایی روز قدس در کنار مردم ولایی ایران اسلامی، حماسه‌ ماندگار و بی‌نظیر دیگری را خلق خواهند کرد.

جامعه قرآنیان گیلان همچنین با اعلام انزجار از ددمنشی‌های رژیم جعلی صهیونیستی در حمله اخیر تروریستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت سربازان رشید وطن، سردار محمدرضا زاهدی و دیگر مستشاران نظامی همراه‌شان شد را محکوم می‌کند.

جمعیت قرآنیان گیلان با دعوت از جامعه قرآنی استان اعم از پیشکسوتان، اساتید، حافظان، قاریان، مؤسسات و تشکل‌های مردمی و عموم علاقه‌مندان به قرآن کریم و خانواده‌های معزز آنان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس رجا واثق دارد، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «امسال روز جهانی قدس پرشورتر برگزار و حماسه‌ای ماندگار در دفاع از قدس شریف و مردم ستمدیده‌ فلسطین و غزه رقم خواهد خورد».

جامعه قرآنی در مرکز استان پس از طی مسیرهای راهپیمایی ساعت 10:30 فردا، 17 فروردین‌ماه در ضلع غربی میدان فرهنگ رشت(بانک ملی) در صفوفی واحد مسیر راهپیمایی را به سمت مصلی نماز جمعه خواهد پیمود.

انتهای پیام
captcha