برگزاری بزرگترین محفل قرآن دانش‌آموزی جهان اسلام در کرج
کد خبر: 4209160
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

برگزاری بزرگترین محفل قرآن دانش‌آموزی جهان اسلام در کرج

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از برگزاری بزرگترین محفل قرآن کریم دانش‌آموزی جهان اسلام در کانون شهید سبحانی سپاه البرز در 20 فروردین‌ماه خبر داد.

محفل قرآن

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به جزئیات برگزاری محفل انس با قرآن دانش‌آموزی جهان اسلام اظهار کرد: این محفل انس دومین سالی است که برگزار می‌شود و بزرگترین محفل انس با قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام به حساب می‌آید که همزمان در ۲۰ هزار مدرسه و دارالقرآن سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد عظیم قرآنی دانش‌آموزی به همت معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و کمیسیون توسعه فعالیت‌های بین‌المللی قرآنی همزمان در بیش از ۱۵ کشور نیز اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این محافل قرآنی دوشنبه، 20 فروردین‌ماه جاری از ساعت 9 به یاد شهدای دانش‌آموز غزه برگزار و توسط شبکه‌ استانی سیمای البرز پوشش داده خواهد شد، ادامه داد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده، ثواب این تلاوت‌ها را به دانش‌آموزان شهید غزه هدیه خواهند کرد.

خانمحمدی با بیان اینکه دانش‌آموزانی که دارای رتبه‌های برتر کشوری در مسابقات مختلف هستند، در این محفل حضور دارند، گفت: این برنامه در کرج در کانون شهید سبحانی سپاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha