برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج
کد خبر: 4211452
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج

محفل انس با قرآن با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو، استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان، مدیران عامل صنعت آب و برق استان به‌مناسبت پیروزی عملیات «وعده صادق» دقایقی پیش در مسجد ویس قرنی سنندج آغاز شد.

محفل انس با قرآن در سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در محفل انس با قرآن سنندج که با حضور قاری بین‌المللی استاد «حاج وحید نظریان» و  قراء برجسته استانی در مسجد ویس قرنی برگزار شد، گفت: مردم کردستان مردمانی نجیب، خوب و باصفا و کردستان سرزمین صفا و جوانمردی است.

وی افزود: این محفل انس با قرآن پنجاهمین محفل قرآنی وزارت نیرو به شکرانه پیروزی عملیات وعده صادق بود که با حضور مردم و قاریان برجسته استانی و کشوری در کردستان و مسجد ویس قرنی سنندج برگزار می‌شود.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو با اشاره به اینکه قرآنی‌شدن یعنی آشنایی و انس با خدا بیان کرد: کسانی که با قرآن مأنوس شوند، راهی کهکشان پرمعرفت الهی خواهند شد و مسافران این کهکشان تا اوج معنویت عروج خواهند کرد و در طول این سفر چه رازها که می‌گشایند، چه جایگاه‌ها که پیدا می‌کنند و چه معرفت‌های که دست می‌یابند.

وی افزود: خوشا به حال مسافران این کهکشان و برای حرکت و آغاز سفر در این کهکشان باید از گنجینه معرفت قرآنی بهره‌مند شویم و آموزه‌های خود را به قرآن رونق ببخشیم.

آرش آریانژاد، رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان در ادامه این مراسم به فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آب و برق در استان کردستان اشاره کرد و گفت: تأمین زیرساخت آب و برق در استان کردستان یکی از کارها و اقدامات شایسته نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات تخصیص داده شده به استان کردستان در طول دو سال و نیم گذشته در حوزه اتمام زیرساخت‌های آب و برق است، افزود: اعتبارات بیشتر در بخش تأسیسات آب و توزیع برق، امور انتقال و .. تخصیص می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در کردستان با اشاره به شش بار بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های ناتمام و تعطیل در حوزه زیر ساخت آب و برق استان بیان کرد: در این راستا اتمام این پروژه‌ها در اولویت پروژه‌های اجرایی آب و برق در استان قرار گرفت.

وی افزود: اتمام این پروژه‌ها تبدیل به یک مطالبه به حق مردم کردستان شده بود که تحقق این مطالبه مردمی و چشاندن حلاوت و شیرینی این طرح‌ها به کام مردم از اقدامات دولت در طول این دو سال و نیم گذشته بوده است.

آریانژاد به حوزه فعالیت‌های اجتماعی وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین، حضور گسترده در راهپیمایی‌ها، پشتیبانی از کاروان راهیان نور، برگزاری اولین محافل قرآنی در پاسخ به هتک حرمت به قرآن، برگزاری افطاری با حضور اقشار آسیب‌پذیر از اقدامات خوب و مؤثر حوزه اجتماعی صنعت آب و برق در استان بوده است.

انتهای پیام
captcha