شماره 45 فصلنامه قرآنی «كوثر» منتشر شد
کد خبر: 1203421
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
به همت مؤسسه كوثر؛

شماره 45 فصلنامه قرآنی «كوثر» منتشر شد

به همت مؤسسه قرآنی كوثر اصفهان، شماره 45 فصلنامه قرآنی «كوثر» با محوريت مسائلی در رابطه با قرآن و سبك زندگی منتشر شد.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به همت مؤسسه قرآنی كوثر اصفهان، شماره 45 فصلنامه قرآنی «كوثر» با محوريت مسائلی در رابطه با قرآن و سبك زندگی منتشر شد.


سيدمحمدرضا علاءالدينی، مدير مؤسسه كوثر در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، درباره انتشار اين فصلنامه قرآنی گفت: به همت مؤسسه قرآنی كوثر اصفهان، شماره 45 فصلنامه قرآنی كوثر پيرامون مسائلی در رابطه با قرآن و سبك زندگی دارای مقالات علمی، پژوهشی و مستند و دارای نوآوری منتشر شد.


وی اظهار كرد: برنامه‌های قرآن در سبك و سياق زندگی اجتماعی، نقش انديشه توحيدی در معناداری زندگی، نقش بصيرت سياسی در سبك و سياق زندگی قرآنی و ملاك‌های زندگی متدينانه از منظر قرآن و روايات از جمله موضوعات اين فصلنامه است.


علاءالدينی عنوان كرد: اين فصلنامه در 113 صفحه و سه فصل گردآوری شده است و داوران علمی اين شماره، حجج‌الاسلام والمسلمين علی رهبر، حميد الهی دوست، سيد محمدرضا علاءالدينی، سيدعبدالوهاب طالقانی، سيدحسين حر و فاطمه نادعلی هستند.


مدير مؤسسه كوثر خاطرنشان كرد: همچنين انديشه‌های راهبردی با موضوع آزادی از منظر اسلام و بررسی ظلم‌ستيزی و عدالت‌گستری در سيره انبياء از منظر قرآن از ديگر مواردی است كه در اين فصلنامه به آنها پرداخته می‌شود.

captcha