وحدت حول محور ولایت، شرط پیروزی رزمندگان اسلام بود
کد خبر: 1318870
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷

وحدت حول محور ولایت، شرط پیروزی رزمندگان اسلام بود

گروه سیاسی: فرماند‌ه دوران دفاع مقدس با تأکید بر اینکه وحدت حول محور ولایت، شرط پیروزی رزمندگان اسلام بود، گفت: تبعیت از ولایت فقیه یک وظیفه و واجب الهی است که در سایه آن می‌توان به پیروزی رسید.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، علی مولوی‎حقیقی، فرماند‌ه دوران دفاع مقدس امروز، 27 آبان در مراسمی که به‌مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد در بیرجند برگزار شد، گفت: آنچه که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد آمادگی معنوی مردم ایران بود.



مولوی‌حقیقی با تأکید بر اینکه وحدت حول محور ولایت باشد، اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه را یک وظیفه و واجب الهی می‌دانیم و به‌طور حتم به پیروزی هم می‌رسیم.



وی با بیان اینکه در ابتدای انقلاب دولت و ملت و نیروهای مسلح از انسجام و وحدت برخوردار نبودند، افزود: در این شرایط رهبری امام خمینی‌(ره) زمینه بسیج شدن مردم را فراهم کرد.



این فرماند‌ه دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه در این دوران بود که منافقان زیر پرچم اسلام جا گرفته بودند، اظهار کرد: امروز اگر بتوانیم تاریخ دفاع مقدس را تجزیه و تحلیل کنیم برای استفاده در دفاع جنگ نرم از اهمیت وافری برخوردار است.



مولوی‎حقیقی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نمی‌گذارد به ارزش‌های دفاع مقدس کمترین آسیب وارد شود چه رسد به این‌که شعارهای ارزشی ما حذف شود.



این فرماند‌ه دوران دفاع مقدس هوشیاری در برابر جنگ نرم دشمنان را مهم ارزیابی کرد و یادآورشد: کشور ایران با مدیریت عالی رهبر معظم انقلاب، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

captcha