لزوم کیفی‌سازی بیشتر برنامه‌های فرهنگی در مساجد
کد خبر: 1336167
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
کلانتری تأکید کرد:

لزوم کیفی‌سازی بیشتر برنامه‌های فرهنگی در مساجد

گروه اجتماعی: معاون استاندار ایلام جذب جوانان و نوجوانان در کانون‌های مساجد را مهم دانست و گفت: با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمنان، پربارتر شدن برنامه‌ها در مساجد ضروری است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام یکشنبه، 17 آذر در دیدار با مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان با بیان اینکه کانون‌های مساجد فرصت مغتنمی برای جوانان و نوجوانان در راستای حضور در مساجد و فعالیت‌های مذهبی به وجود آورده است، گفت: مطمئن‌ترین، ارزشمندترین و مؤثرترین پایگاه اسلام مسجد است و به حول و قوه الهی مساجد روز به روز فعال‌تر و تنوع فعالیت‌ها که بسیار در جذب جوانان مؤثر است، افزایش می‌یابد.



وی با اشاره به اینکه جذب جوانان و نوجوانان در کانون‌های مساجد امری مهم است، بیان کرد: پربارتر شدن برنامه‌ها با توجه به هجمه‌های مختلف فرهنگی دشمنان ضروری است و انتظار می‌رود شتاب کار در این بخش بیشتر شده و روند مطلوب کنونی همچنان ادامه داشته باشد.



کلانتری با تأکید بر گسترش فعالیت‌های کانون‌های مساجد از حیث کمی و کیفی، تصریح کرد: بنده به نوبه خود آمادگی کامل دارم از هرگونه فعالیت فرهنگی - هنری در مساجد و کانون‌ها حمایت کرده و امید است که روز به روز شاهد رونق هر چه بیشتر مساجد باشیم.



وی در پایان با تقدیر از فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: فعالیت کانون‌های مساجد استان به وضوح در بخش‌های مختلف قابل توجه است.

captcha