توفیق خدمت به راهیان نور نیتی الهی و حسینی می‌‌طلبد
کد خبر: 1344187
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کلانتری:

توفیق خدمت به راهیان نور نیتی الهی و حسینی می‌‌طلبد

گروه اجتماعی: معاون استاندار ایلام با تأکید بر اهمیت سفر کاروان‌های راهیان نور، گفت: نگاه به این موضوع نباید صرفاً در چهارچوب اداری باشد بلکه توفیق در این کار نیتی الهی و حسینی می‌‌طلبد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام سه‌شنبه، 26 آذر در جلسه ساماندهی راهیان نور این استان با تأکید بر اهمیت سفر کاروان‌های راهیان نور، نگاه به این موضوع را در چهارچوب اداری اشتباه دانست و اظهار کرد: نگاه به مسئله یادمان‌های شهدا و کاروان‌های راهیان نور باید الهی و حسینی باشد، چرا که تداوم اسلام و راه اهل بیت(ع)، کار حسینی می‌‌طلبد.



کلانتری راز ماندگاری حماسه حسینی را جوهره اخلاص و کار برای رضای خدا دانست و گفت: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به بحث شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت تکلیف را بر ما روشن کرده است و همه دوستان و مدیران نسبت به انجام وظایف محوله و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش برای ساماندهی یادمان‌های دفاع مقدس اقدامات لازم را انجام دهند.



وی با اشاره به اینکه اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: اگر امروز سخن رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور محترم و حتی وزیر امور خارجه برای جهانیان قابل قبول است و به آن احترام می‌گذارند به برکت خون شهدا است و ما باید برای تداوم راه شهدا و امام حسین(ع) تمام تلاش خود را انجام دهیم.



این مقام مسئول با تأکید بر اینکه کار برای شهدا توفیق است، گفت: این فعالیت‌ها سعادتی است که خداوند نصیب ما نموده و باید این وظیفه را به نحو احسن انجام داد.



احمد کرمی، معاون عمرانی استاندار ایلام نیز در این جلسه با اشاره به اینکه با تخصیص اعتبارات لازم زیرساخت‌های لازم در یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس فراهم می‌شود، گفت: یادمان‌های شهدا در استان جزو ظرفیت‌های توسعه‌ای هستند که باید بیشتر مد نظر قرار گیرد و از این طریق نسبت به معرفی و توسعه استان اقدام نمائیم.

captcha