نقش وقف در خلق حماسه اقتصادی غیر قابل انکار است
کد خبر: 1346879
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کلانتری:

نقش وقف در خلق حماسه اقتصادی غیر قابل انکار است

گروه اجتماعی: معاون استاندار ایلام با تأکید بر اینکه رسانه با فرهنگ‌سازی در ارتقاء سطح زندگی جامعه نقش بی‌بدیلی دارد، گفت: وقف در حیات جامعه اسلامی بسیار با اهمیت است و علاوه بر این نقش این سنت در خلق حماسه اقتصادی نیز غیر قابل انکار است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی-امنیتی استاندار ایلام چهارشنبه، 4 دی در همایش «وقف، رسانه و حماسه اقتصادی» که در مجتمع ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار شد با اشاره به نقش رسانه در آگاهی‌بخشی اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: به برکت اطلاع‌رسانی رسانه‌ها همه مردم در مسیر دانایی قرار گرفته‌اند.



وی با بیان اینکه جایگاه رسانه در ترویج و گسترش وقف و نهادینه کردن همه ارزش‌های اجتماعی-اسلامی نقشی ستودنی است، گفت: رسانه بار سنگینی در جامعه امروزی برعهده دارد؛ در کار رسانه همه ابعاد مختلف جامعه تحت تأثیر قرار می‌گیرند و این کار رسانه را با اهمیت کرده است.



معاون سیاسی-امنیتی استاندار ایلام با تأکید بر اینکه رسانه در حاکم کردن ارزش‌ها، توانمندی‌ها و ارتقاء سطح زندگی جامعه نقش بی‌بدیلی دارد، تصریح کرد: موفقیت یک موضوع نیاز به حاکم کردن فرهنگ آن دارد و رسانه هم مهمترین متولی فرهنگ‌سازی در کشور است.



کلانتری با بیان اینکه در وقف فرد با خدا معامله می‌کند و نباید ارزش آن را با دید مادی نگاه کرد، افزود: کسانی که اموال خود را وقف می‌کنند از برکات آن تا قیامت بهره می‌برند؛ وقف در حیات جامعه اسلامی بسیار با اهمیت است و علاوه بر این نقش این سنت در حماسه اقتصادی نیز غیر قابل انکار است.

captcha