ایران اسلامی عامل اصلی تداوم وحدت برای جهان اسلام است
کد خبر: 1351995
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲

ایران اسلامی عامل اصلی تداوم وحدت برای جهان اسلام است

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان دیواندره گفت: با توجه به اینکه ایران اسلامی عامل اصلی تداوم وحدت و سرمشقی برای جهان اسلام است، در این راستا باید حفظ و تحکیم وحدت در داخل کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سعدی نقشبندی، فرماندار دیواندره امروز، 17 دی در نشست برنامه‌ریزی مراسم هفته وحدت، ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران سردمدار وحدت و وحدت‌آفرینی بین کشورهای اسلامی است.

وی افزود: دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی به دنبال کمرنگ کردن حرکت‌های عزت‌آفرین ایران اسلامی هستند و هفته وحدت می‌تواند نمادی برای اتحاد بین مسلمانان باشد.

نقشبندی با بیان اینکه ایران اسلامی عامل اصلی تداوم وحدت و سرمشقی برای جهان اسلام است، اعلام کرد: در این راستا حفظ و تحکیم وحدت در داخل کشور بسیار مؤثر و قابل توجه است.

فرماندار شهرستان دیواندره یادآور شد: همزمان با 12 ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت، سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) ویژه‌برنامه‌های مولودخانی و جشن و شادی در مساجد و تکایای شهرستان برگزار می‌شود و این برنامه‌ها تا پایان این هفته نیز ادامه دارد.

captcha