ارتقای معنویت در ساختار سازمانی پلیس
کد خبر: 1352088
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تأکید کرد:

ارتقای معنویت در ساختار سازمانی پلیس

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از عملکرد خوب فرماندهی انتظامی استان در ایجاد محیط امن در استان بر ارتقای معنوی در ساختار سازمانی نیز تاکید و لزوم محاسبه روزانه بر رفتار خود را مولفه‌‌ای در ارتقای کیفی ماموریت ها خواند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیروز، 17 دی در همایش روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان با اشاره به پیچیدگی‌های ماموریت‌های پلیس در عرصه اجتماع، بیان کرد: ثبات امنیت، نظم و سلامت محیط و اجتماع از جمله وظایف حساس و خطیری است که نیروی انتظامی در جای جای میهن اسلامی با رشادت و ایثار کارکنان خود در حال انجام مطلوب آن است.



وی با اشاره به ارج والای خدمت در نیروی پلیس، اضافه کرد: خدمت و انجام وظیفه در نیروی انتظامی کاری است که دارای ارزش و تقدس بسیار بوده و البته در درگاه خداوند متعال تلاش و سختی بیشتر نیز ارج و پاداشی به مراتب بیشتر به همراه دارد.



امام جمعه اراک در ادامه انگیزه و نیت الهی در خدمت به مردم را نیز مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: عملکرد و بازخورد دستگاه‌های اجرایی در استان به ویژه ناجا در ارتقای امنیت اجتماعی موجب عزت، سرافرازی و سربلندی استان شده که اثرات آن به تمامی اعضای جامعه قابل انتقال خواهد بود.



آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تقدیر از عملکرد کارکنان انتظامی در ثبات امنیت اجتماعی استان، ادامه داد: تدبیر خوب و حکیمانه با برنامه‌ریزی دقیق مقوله‌ای است که باید تمامی دستگاه های اجرایی با نظامی هماهنگ در راستای احصاء عملکرد و شاخصه بهتر به دستاورد و نیروی انتظامی نیز در این عرصه از وظیفه و حساسیت بالایی برخوردارست.



 وی با اشاره به رویدادهای اجتماعی در پیش رو، عنوان کرد: هفته وحدت، دهه فجر و ایام نوروز نیز از جمله ماموریت‌های مهمی است که در کنار دیگر ماموریت‌های نیروی انتظامی در پیش رو بوده و بایستی از هم اکنون آمادگی لازم در راستای ارتقای امنیت و ایجاد زمینه‌های لازم برای انجام مناسب و مطلوب احصاء شود.



نماینده ولی فقیه در استان همچنین به ارکان خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اشاره کرد و گفت: تمامی افراد جامعه در برابر نظام، خون شهدا، آرمان‌های امام راحل و امام امت مسئول بوده و باید با احساس مسئولیت، امانت‌داری و صداقت در راه عزت، قدرت و پیشرفت ایران اسلامی گام برداریم .



وی نیروی انتظامی را زمینه‌ساز امنیت و توسعه پیشرفت در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: اگر بستر و امنیت لازم برای پیشرفت و توسعه کشور مهیا نباشد و نظم و انضباط مناسب برای توسعه فراهم نشود در برابر چشم‌انداز آتی آسیب خواهیم دید که در این عرصه نیروی انتظامی وظیفه بسیار مهمی دارد.



امام جمعه اراک در ادامه بر مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید و بر هماهنگی دستگاه‌ها در مرتفع کردن بسترهای ترویج و توسعه مبارزه همه‌جانبه با  معضل مواد مخدر تاکید کرد.



وی ایجاد فضای امن در فضای مجازی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: در فضای مجازی نیز پلیس استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود عملکرد خوبی داشته و باید در این راستا با برنامه‌ریزی به سمت تعالی و پیشرفت حرکت کند.



نماینده ولی فقیه در استان در پایان با تقدیر از عملکرد خوب فرماندهی انتظامی استان در ایجاد محیط امن در استان بر ارتقای معنوی در ساختار سازمانی نیز تاکید و لزوم محاسبه روزانه بر رفتار خود را مؤلفه‌ای در ارتقای کیفی ماموریت‌ها خواند.

captcha