وحدت میان مردم و مسئولان زمینه‌ تعالی ایران اسلامی را فراهم می‌سازد
کد خبر: 1359028
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

وحدت میان مردم و مسئولان زمینه‌ تعالی ایران اسلامی را فراهم می‌سازد

گروه سیاسی: معاون استاندار ایلام با بیان اینکه باید فرصت مسئولیت را غنیمت بدانیم، گفت: تنها در فضای وحدت میان مردم و مسئولان، ایران اسلامی در مسیر کمال و پیشرفت بیشتر قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام امروز، 24 دی در جمع اعضای شورای اداری این استان با اشاره به خدمات صادقانه دولت یازدهم در راستای اهداف متعالی نظام، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بر اساس اصول و سیاست دینی پایه‌گذاری شده و تبعیت از سیره و فرامین اهل بیت(ع) را سرلوحه رفتار خود قرار داده است.

وی تأکید کرد: مجموعه مدیریتی استان نیز با پیروی از این شیوه در جهت ارتقاء جایگاه ایلام در ابعاد مختلف به مکانی که شایسته مردم ولایت‌مدار این خطه از ایران اسلامی است دنبال می‌کنند.

کلانتری گفت: تمامی مدیران باید فرصت مسئولیت را غنیمت شمرده و برای تحقق اهداف کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر گونه تلاشی دریغ نورزند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه نعمت امنیت موهبتی الهی است که همواره مورد غفلت واقع می‌شود و انسان‌ها تنها در صورت نبود آن به اهمیت این مقوله حیاتی پی می‌برند، افزود: امروز ایران اسلامی با وجود ناامنی در کشورهای همسایه از اقتدار و امنیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

کلانتری در ادامه به مذاکرات نمایندگان کشورمان با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: فرزندان ایران در مذاکرات هسته‌ای با اقتدار و صلابت با طرف‌های غربی صحبت می‌کنند که این پیروزی، مرهون وجود امنیت در کشور است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در ماه‌های ابتدایی شروع به کار خود گام‌های تأثیرگذاری را برای بهبود وضعیت اقتصادی و فضای کسب و کار برداشته و موفقیت‌هایی را نیز به‌دست آورده است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار ایلام در پایان، خاطرنشان کرد: تنها در فضای وحدت میان مردم و مسئولان، ایران اسلامی در مسیر کمال و پیشرفت بیشتر قرار می‌گیرد.

captcha