ایران اسلامی الگوی وحدت و انسجام اسلامی بوده است
کد خبر: 1368605
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

ایران اسلامی الگوی وحدت و انسجام اسلامی بوده است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه ایران الگوی وحدت و انسجام اسلامی بوده است، گفت: مردم مسلمان ایران بایددر برابر هجمه‌‌های فکری و عقیدتی گروه‌‌های تکفیری هوشیاری همه‌جانبه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا امین راستی، امام جمعه موقت سنندج امروز، 11 بهمن در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه سنندج با اشاره به اینکه ایران اسلامی الگوی وحدت و انسجام اسلامی بوده است، اظهار کرد: و باید مردم مسلمان ایران به ویژه علما و روحانیون در برابر هجمه‌‌های فکری و عقیدتی گروه‌های تکفیری هوشیاری همه جانبه داشته باشند.
وی با اعلام اینکه دشمنان می‌خواهند با بیگانه کردن مسلمانان از سیره رسول‌الله(ص) زمینه را برای نفوذ افکار و عقاید منحط خویش در جامعه اسلامی فراهم کنند، افزود:  ما باید با عمل به سیره پیامبر(ص)، صحابه و بزرگان دینی در برابر توطئه‌‌های ضدهویتی دشمنان ایستادگی کنیم.
امام جمعه موقت سنندج به دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی اشاره و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران نماد پیروزی ایمان بر کفر است که باید با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شاهد شکوفایی و توسعه در همه بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.
وی با پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر ملت ایران جایگاه اعتقادی، فکری و فرهنگی خود را به دست آوردند، اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران نماد پیروزی ایمان و عقیده بر کفر و استکبار بوده است.
ماموستا راستی در بخشی دیگر از سخنان خود به تلاش‌های گسترده گروه‌های تندرو و تکفیری برای معرفی کردن آیین‌ها و مراسمات ویژه ماه ربیع الاول به عنوان یک بدعت اشاره کرد و به همه مسلمانان هشدار داد که در برابر این حرکات هوشیاری و بصیرت همه جانبه به خرج دهند.
وی در پایان هرگونه تلاش در مسیر اشتغال‌زایی جوانان را زمینه‌‌ساز رفع بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی دانست و خواستار بسیج همه امکانات و نیروهای استان برای ایجاد اشتغال و گسترش سرمایه‌‌گذاری شد.

captcha