لزوم استفاده از روش‌های خلاقانه برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس
کد خبر: 1377413
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کلانتری تأکید کرد:

لزوم استفاده از روش‌های خلاقانه برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس

گروه اجتماعی: معاون استاندار ایلام بر لزوم استفاده از روش‌های خلاقانه برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: ما باید با زیباترین شکل، رساترین صدا و تأثیرگذارترین روش این ارزش‌های را حفظ و به نسل بعد منتقل نمائیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی- امنیتی استاندار ایلام چهارشنبه، 30 بهمن در جلسه ستاد پشتیبانی کاروان‌های راهیان نور این استان، اظهار کرد: یادمان‌های دوران دفاع مقدس و حضور کاروان‌های راهیان نور در استان نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دارد.
وی با تأکید بر اینکه باید با استفاده از روش‌های خلاقانه و نو برای نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده تلاش نمود، افزود: ما باید با زیباترین شکل، رساترین صدا و تأثیرگذارترین روش ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس را حفظ و به نسل بعد منتقل نمائیم.
کلانتری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان امروز در آینده مدیریت کشور تأثیرگذارند، گفت: هر اندازه که بتوانیم جامعه هدف را با نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا آشنا کنیم آینده نظام اسلامی تحکیم و تضمین می‌شود.
معاون سیاسی- امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: استان ایلام با داشتن یادمان‌هایی چون زمین فوتبال شهدای چوار، منطقه عملیاتی میمک، یادمان شهید کشوری، گلزار شهدای صالح آباد، نقطه صفر ایثار و منطقه شرهانی قابلیت و پتانسیل‌های فراوانی را برای جذب کاروان‌های راهیان نور دارد.
حسین کلانتری با اشاره به اینکه همکاری و خدمات دهی به کاروان های راهیان نور در دستور کار دولت در استان‌ها قرار دارد، تأکید کرد: باید تمام توان دستگاه‌های اجرایی استان برای رفاه حال کاروان راهیان‌نور و زائران مناطق عملیاتی به کار گرفته شود.

captcha