لزوم بهره‌مندی از ظرفیت جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگی ـ دینی ‌
کد خبر: 1384096
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت جمعیت بانوان فرهیخته در حوزه فرهنگی ـ دینی ‌

گروه اجتماعی: ‌جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی ـ دینی به‌‌عنوان بازوان فکری برای برنامه‌ریزی در این حوزه ‌نقش بسزایی دارند که بهرمندی از این گروه تأثیرگذار در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی - دینی در حوزه بانوان و خانواده مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سارا حقی، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی تبلیغات اسلامی اردبیل‌ پنج‌شنبه، 15 اسفند در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، گفت: جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی ـ دینی به‌‌عنوان بازوان فکری برای برنامه‌ریزی در این حوزه ‌نقش بسزایی دارند که بهرمندی از این گروه تأثیرگذار در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی- دینی در حوزه بانوان و خانواده مؤثر است.
وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت بانوان فرهیخته از سال 89  تشکیل شده است، فعالیت این گروه تأثیرگذار در قالب کارگروه‌های مختلف از جمله کارگروه شناسایی و رصد مسائل فرهنگی دینی، کارگروه ارائه راه‌کارها و برنامه‌ریزی و کارگروه آموزشی و عملیاتی می‌باشد.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته و فعال عرصه فرهنگی دینی با اشاره به عدم موازی‌کاری، اظهار کرد: با عنایت به اینکه مسائل و معضلات دینی توسط این جمعیت شناسایی شده و طی برگزاری جلسات متعدد، راه‌کارهای لازم ارائه شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های لازم و تعامل با دستگاه‌ها مراحل عملیاتی هم انجام پذیرفته است لذا این جمعیت می‌تواند بهترین پتانسیل و ظرفیت در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ـ دینی در راستای تقویت تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی جامعه بانوان استان باشد.
یادآور می‌شود، این نشست با حضور معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری، مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل تبلیغات اسلامی و سایر مدیران و مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در محل استانداری برگزار شد.

captcha