اهتمام بیشتر در راستای رفع کمبودهای کانون‌های مساجد در ایلام
کد خبر: 1385155
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۴
کلانتری خبر داد:

اهتمام بیشتر در راستای رفع کمبودهای کانون‌های مساجد در ایلام

گروه اجتماعی: معاون استاندار ایلام نقش کانون‌های مساجد را در ارتقاء سطح فرهنگی و اعتقادی جوانان و نوجوانان مؤثر دانست و گفت: در سفرهای استانی مسئولان، مشکلات مختلف این مراکز شناسایی و در راستای رفع آنها بیشتر تلاش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی-امنیتی استاندار ایلام یکشنبه، 18 اسفند در مراسم گردهمایی اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد این استان که در مجتمع ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار شد، اظهار کرد: مسجد مهمترین پایگاه در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، عبادی و فرهنگی است.
وی به نقش مسجد به عنوان یک پایگاه پشتیبانی، هماهنگی و اجرایی در روزهای قبل از انقلاب و همچنین دوران 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عمده‌ترین و اصلی‌ترین کارکرد مسجد، فعالیت فرهنگی آن در جامعه است که بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص حساسیت این موضوع را بیشتر نمایان می‌کند.
معاون سیاسی - امنیتی استانداری ایلام نقش کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد را در ارتقاء سطح فرهنگی و اعتقادی جوانان و نوجوانان به عنوان مهم‌ترین قشر جامعه مؤثر دانست و افزود: در سفرهای استانی مسئولان، مشکلات مختلف این مراکز شناسایی و در راستای رفع آنها بیشتر تلاش خواهد شد.

captcha