حضرت فاطمه(س)، محور معنویت است
کد خبر: 1387176
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

حضرت فاطمه(س)، محور معنویت است

گروه اجتماعی:‌ معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) همواره محور معنویت است، آن حضرت را منشأ سعادت بشری خواند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، فریبا استواری، معاون اجتماعی پلیس فارس امروز، 24 اسفند در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) همواره محور معنویت است، گفت: ایشان سرور زنان عالم و یگانه بانوی جهان خلقت است که چراغ راه همه حق‌جویان خواهد بود.

وی ادامه داد: بزرگ بانوی اسلام با وجود اینکه دارای فضیلت‌های بیشماری بود اما در راز و نیاز با خداوند به‌گونه‌ای رفتار می‌کرد تا یک حرکت بی‌نظیر را بین امت خود به یادگار بگذارد.

استواری با استناد به سوره مبارکه کوثر، حضرت زهرا(س) را منشأ سعادت بشری خواند و گفت: بر همه ما واجب است که از آن بزرگوار درس گرفته و کرامات ایشان را در زندگی خود به مرحله اجرا در آوریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس عنوان کرد: زنان جامعه ما باید با الگو قرار دادن این بانوی پاکدامن، راه نجات و سعادت خویش را در پیروی از آن حضرت جست‌وجو کنند.

وی بار دیگر ایام فاطمیه را بر همگان تسلیت گفت و توصیه کرد از فرصت این ایام با استفاه از سیره و روش زندگی ائمه اطهار(ع) به‌خوبی استفاده کنند.

captcha