اقتصاد مقاومتی الگو، خط مشی و حرکتی انقلابی است
کد خبر: 1390146
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
وفادار:

اقتصاد مقاومتی الگو، خط مشی و حرکتی انقلابی است

گروه اجتماعی: فرماندار ورزقان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی الگو، خط مشی و حرکتی انقلابی است، اظهار کرد: امروز در عرصه اقتصادی نیازمند مشارکت مردم و همچنین تلاش بی‌وقفه مسئولان برای برون رفت از وضعیت موجود و توسعه اقتصادی هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، علی وفادار، فرماندار ورزقان، امروز 11 فروردین در جمع کارکنان فرمانداری و خانواده های گفت: امیدواریم در سال جدید با مرتفع شدن برخی مسائل و مشکلات موجود، وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان دولت ارتقاء یابد.
وی دربخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: محوریت اصلی در اقتصاد مقاومتی بنا به فرموده مقام معظم رهبری، همان بحث اجتناب از اسراف و تبذیر و دوری از ریخت و پاش و هزینه های غیرضرور است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی الگو، خط مشی و حرکتی انقلابی است، اظهار کرد: از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اقتصاد مقاومتی به اشکال مختلف ادامه داشته و امروز نیز در عرصه اقتصادی نیازمند مشارکت مردم و همچنین تلاش بی‌وقفه مسئولان برای برون رفت از وضعیت موجود و توسعه اقتصادی هستیم.
وفادار با بیان اینکه سمت و سوی کارها و اقدامات در سال 93 در جهت عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی خواهد بود، اضافه کرد: در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید از فکر، اندیشه، ابتکار و ذهن‌های خلاق استفاده کرد؛ لذا ضروری است که مدیران و مسئولان زمینه‌های لازم را برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌های مردمی فراهم کنند.

captcha