قرآن محور فعالیت‌های فرهنگی در تحقق شعار سال است
کد خبر: 1394672
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
مسئول دارالقرآن‌الکریم استان البرز:

قرآن محور فعالیت‌های فرهنگی در تحقق شعار سال است

خبرنگاران افتخاری/ جواد ملازاده: محمدرضا رودسرابی در گردهمایی کارشناسان و مدیران قرآنی در قم اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال 93 تلاش خواهیم کرد قرآن کریم را محور فعالیت‌های فرهنگی در تحقق شعار سال قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدرضا رودسرابی، مسئول دارالقرآن‌الکریم استان البرز اظهار کرد: در ارتباط با فعالیت‌های سال 93 به ویژه با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تلاش داریم در حوزه فعالیت‌های فرهنگی که بحث قرآن بتواند محور و شاخص این فعالیت‌ها باشد، استفاده کنیم.

وی افزود : قم میزبان گردهمایی کارشناسان و مدیران قرآنی است و برهمین اساس ویژه‌برنامه‌های متعدد قرآنی برای سال 93 پیش‌بینی شده است که برای توجیه کارشناسان و مدیران قرآنی سازمان دارالقرآن در سطح کشور، گردهمایی توجیهی از پنجم تا هفتم اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد.

این مسئول قرآنی گفت: از دیگر برنامه‌های این همایش توجیه مدیران و کارشناسان قرآنی کل استان‌ها است که انتظار آن می‌رود کارشناسان استان البرز هم ضمن توجیه و رفع ابهامات درباره برنامه‌های قرآنی سال جدید بتوانند مؤثرتر از گذشته در جهت اعتلای سطح فرهنگی قدم بردارند.

 مسئول دارالقرآن‌الکریم استان البرز عنوان کرد: در این همایش 4 کارشناس قرآنی از استان البرز که در شهرهای مختلف به عنوان رابط و مسئول اجرای برنامه‌های قرآنی فعالیت دارند، حضور خواهند داشت.

رودسرابی در پایان گفت: کارشناسان و رابطان قرآنی ما در تمامی شهرها و استان‌ها مستقر هستند که این ظرفیت، ظرفیت بسیار بالایی است؛ باید توجه داشته باشیم از این ظرفیت به نحو مطلوب برای توسعه فعالیت‌های قرآنی و ارتقای فعالیت‌ها در استان‌البرز و شهرستان‌های تابعه استفاده کرده و برنامه‌های قرآنی را با استفاده از تجارب این کارشناسان و رابطان قرآنی دنبال کنیم.

captcha