زنان ایران اسلامی پرچم‌داران خط سرخ شهادتند
کد خبر: 1395372
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱
مسروز:

زنان ایران اسلامی پرچم‌داران خط سرخ شهادتند

گروه خبرنگاران افتخاری /ساسان حق شناس: رئیس کمیسیون امور حقوقی شورای اسلامی اسلامشهر گفت: شیرزنان ایران اسلامی پرچمداران خط سرخ شهادت و ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ‏ارینب مسرور،‎ رئیس کمیسیون امور حقوقی شورای اسلامی در آستانه ولادت بزرگ بانوی هستی حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را اساسی عنوان کرد.

وی اظهار کرد:  در این روز که روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، باید مقام همسران و مادران گرانقدر شهدا که الحق والانصاف در راستای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا همیشه و در همه حال در صحنه حضور داشته و دارند، را گرامی داریم.

مسرور در بخش دیگری از پیام خود افزود: امیدوارم  بانوان ایران اسلامی نیز با  پیروی از تعالیم خداوند متعال در کتاب الهی قرآن مجید و الگو قرار دادن این اسطوره‌های صبر و شکیبایی و بهره‌گیری درس فداکاری، گذشت و روحیه مضاعف از آنان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر تربیت  فرزندان صالح و آینده‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و پیروز باشند.

captcha