مسابقه کتابخوانی «مبانی نظری قانون اساسی» در استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 1395831
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی؛

مسابقه کتابخوانی «مبانی نظری قانون اساسی» در استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه هنر: سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی از برگزاری مسابقه کتابخوانی مبانی نظری قانون اساسی تألیف شهید آیت‌الله بهشتی ویژه جهادگران جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

زهره نعمتی، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: به‌مناسبت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی ایران و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای جهاد دانشگاهی به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران و با همکاری معاونت فرهنگی دفتر مرکزی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقه با محوریت کتاب شهید آیت‌الله بهشتی با عنوان مبانی نظری قانون اساسی مشتمل بر سخنرانی شهید بهشتی در حسینیه ارشاد در 9 آذرماه 1358 با عنوان نظام سیاسی در قانون اساسی و سخنرانی ایشان در تابستان 58 در مشهد با عنوان پیرامون قانون اساسی و یک مصاحبه مطبوعاتی درباره قانون اساسی است که از سوی بنیاد نشر آثار و اندیشه‌های شهید بهشتی تنظیم و توسط انتشارات بقعه در سال 77 منتشر شده است.

نعمتی در ادامه اظهار کرد: این کتاب با موضوع روشن کردن زیربنای فکری قانون اساسی و آینده انقلاب اسلامی ایران چاپ و منتشر شده است.

وی اعلام کرد: مسابقه کتابخوانی مبانی نظری قانون اساسی به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان باید پاسخ‌های صحیح خود را به نشانی farhangi.jahat@gmail.com  یا culture@jahat.ir ارسال کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، مطرح کرد: در پایان مسابقه به قید قرعه به سه نفر از کسانی که به تمامی پرسش‌ها پاسخ صحیح دهند کارت هدیه نقدی اهدا خواهد شد.

نعمتی افزود: شرکت‌کنندگان برای دریافت پاسخنامه می‌توانند یک ایمیل با موضوع مسابقه کتابخوانی مبانی نظری قانون اساسی به آدرس فوق ارسال کرده تا پرسشنامه برای آنها ارسال شود.

وی ادامه داد: همچنین شرکت‌کنندگان جهت تهیه کتاب نیز می‌توانند یک ایمیل به آدرس ذکر شده ارسال کرده تا نسخه الکترونیکی کتاب برای آنها ارسال شود.

این مقام مسئول در پایان، تصریح کرد: علاقه‌مندان تا 10 اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند تا پاسخنامه مسابقه را به آدرس ذکر شده ارسال کنند.

captcha