جشن گلریزان، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و انفاق است
کد خبر: 1409055
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۸
آیت‌الله سلیمانی:

جشن گلریزان، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و انفاق است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جشن گلریزان، فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و انفاق است، گفت: همه مشکلات را دولت نمی‌تواند حل کند و مردم نیز باید دراین امر خیر و خداپسندانه، مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان روز گذشته، 30 اردیبهشت در دیدار با اعضا ستاد دیه استان اظهار کرد: جشن گلریزان می‌تواند زمینه‌ساز و تحکیم بخش فرهنگ مشارکت در جامعه باشد.

وی بیان کرد: با ورود خیرین به عرصه حمایت از زندانیان مالی و جرایم غیر عمد، شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود: آیات و روایات ما را به  خدمت به مردم دعوت کرده است که تحقق این مهم بسیاری از مشکلات موجود را برطرف خواهد کرد.

سلیمانی گفت: بسیاری از صفات خداوند از جمله رحمت، کرامت، عدالت و بخشندگی به انسان داده شده است و انسان هر مقدار این صفات را به فعلیت برساند به قرب الهی نزدیک شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر فردی به جرم غیر عمد راهی زندان شد همه جامعه باید خود را موظف بداند که با کمک به فرد آسیب‌دیده زمینه بازگشت وی به کانون گرم خانواده‌اش را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: جشن گلریزان ریشه در فرهنگ دینی ما دارد که با برگزاری آن کمک‌های افراد خیر برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری می‌شود.

captcha