ایران اسلامی، قطب اصلی در معادلات جهانی است
کد خبر: 1411820
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

ایران اسلامی، قطب اصلی در معادلات جهانی است

گروه اجتماعی: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مأموران انتظامی در سمنان از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان قطب اصلی و ثابت قدرت در معادلات جهانی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمد‌حسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، 7 خرداد‌ در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان سمنان به ترسیم نقش ایران قبل از انقلاب در معادلات جهانی تأکید کرد و گفت: ایران قبل از انقلاب اسلامی هیچ سهمی از قدرت در مناسبات جهانی نداشت و یکی از وابستگان امریکا به‌شمار می‌آمد که در دینای کنونی ایران اسلامی، قطب اصلی در معادلات جهانی است.

مشاور عالی فرمانده سپاه انقلاب اسلامی گفت: ‌با پیروزی انقلاب این معادله به هم خورد و ایران استقلال خود را از غرب و شرق اعلام کرد.

صفارهرندی با بیان اینکه بعد از انقلاب ایران هویت پیدا کرد و بی‌شک اکنون جزء قدرت‌های دنیا محسوب می‌شود، اظهار کرد: امروز وقتی دیپلمات‌های غربی وارد کشور می‌شوند به تصویر اشتباه خود از ایران پی می‌برند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به جایگاه ویژه ایران در معادلات امروز منطقه اشاره کرد و افزود: شکست‌های پیای آمریکا در لبنان سوریه‌، عراق و ... بدون شک متأثر از حضور فعالانه و تأثیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مأموران پلیس را مصداق روشن حافظان حدود الله برشمرد و گفت: تمام شهروندان امنیت خود را مدیون  کارکنان ناجا هستند.

صفار‌هرندی ادامه داد: نیروی انتظامی تنها جایی بود که در اجرای آئین‌‌نامه عفاف و حجاب که به تصویب هیئت دولت و شورای انقلاب فرهنگی رسید بیشترین کار و فعالیت را انجام داد.

به گفته وی این درحالی است که اجرای این آئین‌نامه تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه باید دستگاه‌های دیگر کارهایی انجام می‌دادند و در صورتی‌که نتیجه حاصل نشد باید از قوه قهریه استفاده می‌شد.

محمدرضا میرزایی، فرمانده انتظامی استان سمنان نیز گفت: به‌منظور صیانت از کارکنان برنامه‌های مختلفی از جمله اینگونه جلسات توجیهی و آموزشی برگزار می‌شود.

به گفته میرزایی روزانه بالغ بر 700 تماس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 صورت می‌گیرد که 65 درصد این تماس‌ها عملیاتی می‌شود که در این راستا تقدیر مردم از عملکرد پلیس در سال گذشته 30 درصد افزایش داشته که نشان از ارتباط تنگاتنگ و نزدیک مردم با پلیس دارد.

captcha