حمایت از سرمایه‌گذار یکی از محورهای اصلی تحقق نام سال است
کد خبر: 1412778
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
نقیب‌زاده:

حمایت از سرمایه‌گذار یکی از محورهای اصلی تحقق نام سال است

گروه اجتماعی: مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس با اشاره به نامگذاری سال گفت: حمایت از سرمایه‌گذار یکی از محورها و پایه‌های اساسی تحقق نام سال است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمدرضا نقیب‌زاده، مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری فارس امروز، 10 خرداد در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در سروستان با اشاره به نامگذاری سال به نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: خوداتکایی اصلی‌ترین محور توجهاتی است که به عنوان رسالت همگان و در بحث عزم ملی باید به آن توجه شود و حمایت از سرمایه‌گذار یکی از محورها و پایه‌های اساسی این حرکت است.
وی با بیان اینکه نباید نگاه ما به سرمایه‌گذاری‌های انجام  شده توسط سرمایه‌گذار صرفاً با نگاه کسب درآمد باشد، افزود: سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی یکی از اقدامات اساسی برای توسعه جامعه و کشور محسوب می‌شود.
بنا بر این گزارش، رضاییان، معاون عمرانی استاندار فارس نیز در این مراسم گفت: یک آفت در پروژه‌های عمرانی در سطح کشور این است که پروژه متناسب با منابع اعتباری آن شروع نشده برای همین به درازا می‌کشد، اما امیدواریم این آفت بر پروژه‌های غیر دولتی حاکم نباشد.
سلیمان کرمی، فرماندار سروستان نیز در این مراسم ضمن برشمردن پتانسیل‌های بالای شهرستان در زمینه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری برای جذب سرمایه‌گذار، گفت: نزدیک بودن این شهرستان به مرکز استان و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی چند استان جنوبی، از جمله ظرفیت‌های شهرستان برای جذب سرمایه‌گذار است.
وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذار، به سرمایه‌گذاری‌های متعدد در شهرستان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، عمرانی و صنعت اشاره و شهرستان سروستان را یکی از شهرستان‌های مستعد برای جذب سرمایه‌گذار خواند.

captcha