وجود خاستگاه دینی ـ مردمی عامل نبود موفقیت دشمنان در ایران اسلامی
کد خبر: 1423266
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
سردار آسودی اظهار کرد:

وجود خاستگاه دینی ـ مردمی عامل نبود موفقیت دشمنان در ایران اسلامی

گروه سیاسی: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین دلیل که باعث شده سیستم نرم‌افزاری دشمن انقلاب اسلامی را پیش‌بینی نکند خاستگاه دینی مردم ایران اسلامی است، افزود: خوشبختانه با مدیریت و رهبری امام راحل انقلاب اسلامی بر اصول و موازین شرع شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه امروز، 7 تیر در مراسم بزرگداشت شهیدان بهشتی و چمران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی ـ هنری امام علی(ع) اراک، به تشریح واژه ابرقدرت پرداخت و گفت: از 15 خرداد سال 42 ‌امام یک تنه و به‌ تنهایی نهضت انقلاب را آغاز کرده و از همان ابتدا حمله و هجمه را متوجه سرکرده کفر جهانی آمریکا و اسرائیل غاصب کرد؛ لذا همگان متوجه شدند که ابرقدرت در معنای کشوری که تمامی تجهیزات نظامی را در اختیار داشته باشند، تعریف نمی‌شود.

وی اضافه کرد: امام راحل با همراهی بسیاری از شهدا همچون دکتر بهشتی، مطهری، مفتح و دیگر شهدای انقلاب با ایمان و عزمی راسخ فرمودند؛ ابرقدرت اسلام است و ما برای اثبات این حقانیت از تمامی ظرفیت و توان خویش استفاده می‌کنیم.

آمریکا در فضای مجازی خود را ابرقدرت می‌داند

آسودی در سخنان خویش به اعتقادات دشمنان و بیگانگان و اعتراف آنان مبتنی بر اینکه آنچه در ایران رخداده است یک عملکرد بی‌تعریف بوده که سیستم عملیاتی ما جوابگوی آن نیست، اظهار کرد: آمریکا در فضای مجازی خود را ابرقدرت دانسته و قصد دارد که با استفاده از تمامی ظرفیت و توان خویش این مهم را به اثبات رساند؛ اما با حضور مقتدرانه مردم همیشه در صحنه تمامی نقشه‌های آنان نقش برآب می‌شود.

وی با تأکید براینکه اصلی‌ترین دلیل که باعث شده سیستم نرم‌افزاری دشمن انقلاب اسلامی را پیش‌بینی نکند خاستگاه دینی مردم ایران اسلامی است، افزود: خوشبختانه با مدیریت و رهبری امام راحل انقلاب اسلامی به‌وقوع پیوسته و نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر اصول و موازین شرع شکل گرفت و امروز فرصت بسیار خوبی است که دولتی کاملاً اسلامی و در نهایت جامعه‌ای اسلامی داشته باشیم که این مهم با یاری آحاد مردم و وجود مسئولان متعهد و متخصص امکان‌پذیر است.

جامعه اسلامی در نهایت به تمدن اسلامی منتج می‌شود

این مقام مسئول در ادامه با بیان این نکته که جامعه اسلامی در نهایت به تمدن اسلامی منتج می‌شود، اضافه کرد: دشمن از این اصل مهم بسیار هراسان بوده و دست به اقداماتی همچون مهار کردن اسلام با انواع و اقسام ترفندها زده است که با عنایات حضرت باریتعالی و رهبری امام(ره) و رهبر فرزانه انقلاب با ناکامی مواجه بوده است.

سردار آسودی در بخش دیگر از سخنان خویش به تشریح و تبیین خط‌مشی دولت‌های به اصطلاح ابرقدرت همچون آمریکا پرداخت و گفت: عمده فعالیت این کشور یاغی ساماندهی خط ترور بود؛ لذا آنان ترور را در دستور کار خود برای پیشبرد اهداف شوم خویش قرار داده تا هدایت انقلاب را به‌دست گرفته و آن را مهار کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از اردیبهشت سال 58 اقدام شوم خویش را عملیلاتی کرده و شخصیت‌های برجسته‌ای همچون قرنی، استاد مطهری، مهدی عراقی، مفتح را به شهادت رساندند، گفت: اقدام شوم علیه رهبر فرزانه انقلاب در ششم تیرماه سال 61 با ناکامی رو به رو شد و ایشان با عنایات حضرت حق به‌منظور هدایت انقلاب اسلامی زنده مانده و سکانداری نظام مقدس را برعهده گرفتند.

آسودی در ادامه سخنان خویش فرمایش امام راحل که فرمودند؛ وقتی جبهه‌ای که زبون، خوار، ناتوان و بی‌منطق است به سراغ ترور می‌رود و جبهه‌ای که قدرتمند است در یک حادثه 72 تن از بهترین و عالی‌رتبه‌ترین یاران را از دست می‌دهد؛ اما خم به ابرو نمی‌آورد را یادآور شد.

قدرت اسلام، حکومت دینی و ولایت فقیه است

وی تأکید کرد: قدرت اسلام، حکومت دینی و ولایت فقیه است که با وجودی که بهترین یاران خویش را از دست می‌دهد بازهم خط‌مشی یکدیگر را دنبال کرده و اجازه سستی و کوتاهی را نمی‌دهند.

آسودی همچنین به تغییر ترورها در سال‌های اخیر نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان با وجود تروهای مکرر فهمیدند که هیچگونه رعب و وحشتی در وجود ملت قهرمان ایران رسوخ پیدا نکرده و با تمامی وجود از آرمان‌های خویش دفاع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند؛ لذا در رفتار و ترفندهای خویش تغییر داده و دانشمندان نخبه را هدف گرفته و به شهادت رساندند.

امروز مسئولان و آحاد مردم در مقابل خون پاک شهدا مسئولند

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ اظهار کرد: امروز مسئولان و آحاد مردم در مقابل خون پاک شهدا مسئول هستند؛ چراکه باید اهداف و ارزش‌های انقلاب را با عزمی ملی و مدیریتی ساماندهی شده به جهانیان رسانده و در صدور انقلاب بنا به فرمایش حضرت امام(ره) لیبک بگوییم و تلاش کنیم.

وی در ادامه افزود: بدون شک اسلام و حکومت دینی است که می‌تواند در برابر تمامی تهاجمات و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند؛ لذا دشمنان با ارائه بسیاری از توطئه‌ها نه‌تنها نتوانستند انقلاب اسلامی را مهار کنند؛ حتی نتوانستند از پیشرفت دانشمندان و جوانان نخبه و متعهد نیز جلوگیری کنند؛ چراکه موفقیت‌های بی‌شمار آنان در زمینه‌های مختلف موج اسلام‌خواهی و اسلام‌طلبی در عرصه بین‌المللی مؤید این مهم است.

سردار آسودی در بخشی دیگر از سخنان خویش با یادآور شدن این مهم که ابرقدرت واقعی اسلام است؛ چراکه منطق، بیان مستدل، استقلال و ایستادگی را در دل خویش تعریف می‌کند، گفت: دشمن در ابتدای انقلاب نمی‌دانست که با مردمی روبروست که ابرقدرت بودن را در سایه اسلام ناب محمدی، ولی فقیه و پیشوایان دینی خویش پذیراست؛ از این‌‌رو دست به فتنه‌های متعدد زد اما با شکست و ناکامی مواجه شد.

وی اظهار کرد: بدون شک مردم فهیم ایران اسلامی تا هنگامی‌که اسلام و ولی فقیه و حکومت اسلامی را ابرقدرت بدانند از آمریکا و عوامل دست‌نشانده او ترسی به دل راه نمی‌دهند و از ارزش‌های اسلام و انقلاب تا آخرین قطره خون خویش پاسداری می‌کنند.

آسودی با بیان این نکته که ایران اسلامی ابرقدرت واقعی است؛ چراکه بر‌پایه حکوکت اسلام ناب پایگذاری شده است، خانواده معظم شهدا، شهدا، ولی مطلقه فقیه و تمامی افرادی که با جان، دل و زبان خویش از اسلام و ولی فقیه خویش دفاع می‌کنند را در زمره ابرقدرتان عالم نام برد.

وی ضمن اشاره به اینکه قدرت در دست اسلام و مرجعیت است، افزود: ما باید با استفاده از این دو عامل مهم و اساسی در مقابل جنگ نرم دشمن خوب، به‌موقع و به‌جا استفاده کنیم؛ چراکه این عامل قدرت نرم ما مسلمانان است و باید به بهترین وجه مکن استفاده شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان سخنان خویش با اشاره به نکوداشت نام و یاد شهدای هفتم تیر و شهید چمران گفت: این شهدا در تمامی لحظات زندگی گوش به فرمان امام و مقتدای خویش بودند و در همه عرصه‌ها به منویات ایشان لبیک می‌گفتند؛ از این‌رو امروز وظیفه جوانان این مرز و بوم است که با تأسی از این شهدا به رهبر و امام خویش لبیک گفته و تحت هر شرایطی گوش به فرمان ایشان باشند.

captcha