انسان باید در ماه رمضان محاسبه‎گر باشد
کد خبر: 1424524
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱

انسان باید در ماه رمضان محاسبه‎گر باشد

گروه اجتماعی: امام ‎جمعه شهرستان کلیبر گفت: انسان باید با محاسبه‎گری، اعمال صحیح خود را ادامه داده و اگر معصیت در اعمالش وجود دارد در ماه مبارک رمضان استغفار کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، حجت‎‌الاسلام حسن موسوی، امام‌‎جمعه شهرستان کلیبر امروز، 10 تیر در مراسم افتتاح جلسات ماه رمضان سپاه این شهرستان، اظهار کرد: شیطان درونی یعنی هوا و هوس، عوامل فریب‎‌دهنده انسان هستند که باید با مراقبت از اعمال خود، از پیروی آن‎ها پرهیز کنیم.
وی با اشاره به علت دشمنی مستکبران جهان با کشورمان، افزود: ایران اسلامی در حال حاضر به مرحله‌‎ای رسیده که کشورمان را عامل به دستورات الهی می‌شناسند و استکبار در مقابل کسانی ایستاده که می‌خواهند نور دینشان به دنیا احاطه یابد.

حجت‎‌الاسلام موسوی با نگاهی به ویژگی‌های ماه رمضان، تشریح کرد: رمضان تنها ماهی است که نام آن در قرآن آمده و بزرگی رمضان به نزول قرآن در این ماه است.
وی با تأکید بر آماده‌‎سازی جسم و روح در ماه رمضان، اظهار کرد: اگر بخواهیم با صالحان، اولیا الهی و بزرگان در میهمانی رمضان هم‎سفره باشیم، باید خود را از همه آلودگی‌‎ها دور کنیم.
سیف‎اله نجفی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه کلیبر نیز با اشاره به برنامه‎های این سپاه در ماه رمضان، برگزاری کلاس تفسیر سوره جمعه، کلاس اخلاق، حفظ قرآن و برگزاری مسابقات مقدماتی صوت و ترتیل را از جمله فعالیت‎های قرآنی ماه رمضان برشمرد.

captcha