شرکت معلمان ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در دوره آموزشی قرآن
کد خبر: 1426853
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

شرکت معلمان ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در دوره آموزشی قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی معلمان دوره ابتدایی استان در دوره آموزشی روخوانی قرآن و آموزش مربیگری شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 15 تیر در نشست مشترک تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تمامی معلمان دوره ابتدایی استان در دوره آموزشی روخوانی قرآن و آموزش مربیگری شرکت می‌کنند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌ها در شهرستان‌ها و مناطق سیزده‌گانه و آموزش از طریق دارالقرآن‌ها خواهد بود. پس از آموزش معلمان و ارزیابی از آنان تعدادی از برترین‌ها به‌عنوان داور مسابقات قرآنی انتخاب می‌شوند.

هادی‌پور در بخش دیگری از بیانات خویش ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و برکت الهی، ماه میهمانی پروردگار یکتا دانست و بیان کرد: در این ماه مبارک که خوان رحمت الهی گسترده است و ما نیز میهمان این سفره‌ها هستیم، باید اعمال و رفتارمان را مراقبت کنیم؛ چرا که روزه گرفتن تنها گرسنگی دادن به خود نیست، بلکه باید زبان، چشمان، افکار و گفتارمان روزه‌دار باشد.

وی ضمن اشاره به اینکه همه اعمال روزه‌دار در این ماه نزد پروردگار ثواب دارد، عنوان کرد: انس و الفت با قرآن کریم در این ماه میان مردم موج می‌زند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرموده امام رضا(ع) در رابطه با قرائت قرآن کریم در این ماه اضافه کرد: هرکس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند، مثل این است که در ماه‌های دیگر تمام قرآن را بخواند.

captcha