همسو شدن با آیات نورانی الهی خوشبختی دنیا و آخرت را به ارمغان می‌آورد
کد خبر: 1429240
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

همسو شدن با آیات نورانی الهی خوشبختی دنیا و آخرت را به ارمغان می‌آورد

گروه فعالیت‌های قرآنی: فرماندار بشرویه گفت: همسو شدن با آیات نورانی الهی و پیروی از آن خوشبختی دنیا و آخرت را به ارمغان خواهد آورد و کسانی که در راه احیای ارزش‌های دینی گام برمی‌دارند روشنفکران واقعی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، محمدعلی مهدی‌نژاد، فرماندار بشرویه، روزگذشته، 21 تیرماه، در محفل انس با قرآن کریم که با حضور قاری بین‌المللی کشور مصر، معاون اداره‌کل اوقاف خراسان جنوبی، مسئولان و جمع کثیری از مشتاقان تلاوت وحی الهی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بشرویه در محل هیئت سادات الحسینی این شهرستان برگزار شد، گفت: قرآن مجید تنها راه رستگاری و رسیدن به سعادت واقعی است که در سایه‌سار ولایت و رهبری، شمع نورانی محافل معنوی کشورمان، تلاوت آیات وحی است.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های اثرگذاری آیات الهی در زندگی انسان‌ها ، عمل به دستورات الهی است که در این کتاب مقدس بیان شده است.

فرماندار بشرویه ادامه داد: یکی از افتخارات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، تربیت هزاران محافظ قرآنی است که برای حفظ ارزش‌های اسلامی و احیای محافل نورانی قرآن در برابر تمامی دسیسه‌های غرب و شرق استکباری ایستاده و جان خویش را فدا کردند و امروز تمامی مسئولان و مردم موظفند در جهت تداوم راه این بزرگ مردان قرآنی و شهیدان خدایی گام‌های استواری را بردارند.

مهدی‌نژاد با تقدیر از حضور باشکوه جوانان در این محفل معنوی گفت: خوشبختانه شهرستان بشرویه در حوزه معارف قرآنی کارنامه درخشانی را از گذشته تا به امروز دارد و مردم ولایت‌مدار این شهرستان به‌ویژه جوانان، حضور پررنگی در برنامه‌های مذهبی، قرآنی و فرهنگی دارند که کسب بیشترین آمار شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآنی و همچنین رتبه‌های برتر استانی در حوزه علوم قرآنی مهر تأیید این ادعا است.

وی با اشاره به درخشش جوانان و نوجوانان بشرویه در مسابقات اخیر قرآنی بنیاد شهید وامور ایثارگران در مرکز استان اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگی که امسال بر دیگر افتخارات فرزندان و خانواده‌های جامعه ایثارگران در بشرویه افزوده شد، مشارکت حداکثری آنان در مسابقات قرآنی است که بیش از 60 نفر از بین 200 نفر شرکت‌کننده کل استان را فرزندان جامعه ایثارگری بشرویه تشکیل دادند و نهایتاً 10 نفر از 16 برگزیده استانی جهت راه‌یابی به مسابقات کشوری منتخبان شهرستان بشرویه بودند.

مهدی‌نژاد یادآور شد: همسو شدن با آیات نورانی الهی و پیروی از آن خوشبختی دنیا و آخرت را به ارمغان خواهد آورد و کسانی که در راه احیای ارزش‌های دینی گام برمی‌دارند و در رشته‌های مختلف قرآنی حضور فعال دارند، روشنفکران واقعی هستند.

captcha