محافل انس با قرآن در خوی برگزار می‌شود
کد خبر: 1429377
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
همزمان با شب‌های قدر؛

محافل انس با قرآن در خوی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با شب‌های با‌فضیلت قدر محافل نورانی انس با قرآن از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی با حضور قاریان ممتاز کشوری در این شهرستان برگزار می‌شود.

منصوری اکبری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، با اعلام این خبر اظهار کرد: محافل نورانی انس با قرآن همزمان با شب‌های قدر با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اولین محفل قرآنی شامگاه 25  تیر مصادف با 18 رمضان در محل مسجد صاحب‌‌الزمان(عج) دروازه ماکو برگزار می‌شود، افزود: دومین محفل قرآنی نیز شامگاه 28 تیر مصادف با 21 ماه رمضان اهتمام مؤسسه قرآنی حاملان وحی و همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی خوی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در تشریح برنامه‌های فرهنگی ـ هنری ایام تابستان اظهار کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی، برگزاری کلاس‌های هنری مانند آموزش خوشنویسی با محوریت آموزش در مساجد و اجرای 4 قطعه نمایشی با موضوع پیشکیری از آسیب‌های اجتماعی و اجرای  جشنواره تئاتر صاحبدلان از 22 تیر به‌مدت دو هفته توسط گروه هنری راهیان تئاتر در بیش از 10 نقطه شهر خوی از جمله این فعالیت‌ها است.

captcha