کشتار بی‌رحمانه کودکان و مردم غزه حاکی از خوی ددمنشی رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 1431305
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
شهردار شاهین‌شهر:

کشتار بی‌رحمانه کودکان و مردم غزه حاکی از خوی ددمنشی رژیم صهیونیستی است

خبرنگاران افتخاری/ نیکسا سلطانی: شهردار شاهین‌شهر گفت: کشتار بی‌رحمانه کودکان بی‌گناه و مردم غزه حاکی از خوی ددمنشی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، علی‌اصغر ذاکری، شهردار شاهین‌شهرروز 29 تیرماه طی سخنانی بمب و خمپاره و موشک و ترکش را تنها هدیه سردمداران رژیم جعلی اسرائیل برای کودکان و مردم روزه‌دار غزه دانست. 

وی با ابراز همدردی با خانواده شهدای غزه افزود: کودکان بی‌دفاع غزه ناجوانمردانه قتل‌عام می‌شوند و زنان و کودکان و سالخوردگان در این سرزمین‌ برای دفاع از آرمان‌های خود و بازپس‌گیری سرزمین‌شان به خاک و خون کشیده می‌شوند و این جراحت تا همیشه روح انسان را پژمرده خواهد کرد.

شهردار شاهین‌شهر در ادامه نفرت و انزجار خود را نسبت به کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم اشغالگر قدس در ماه ضیافت الهی ابراز و همدردی و همبستگی خود را با آقایان و بانوان مسلمان و مظلوم در غزه اعلام کرد.

ذاکری در پایان‌ با حمایت از مردم آزادی‌طلب فلسطین اشغالی به ویژه غزه و گرامیداشت یاد شهیدان این بخش از جهان اسلام خواستار خاتمه دادن به جنایت عظیم در ماه میهمانی خدا و حمایت جامعه جهانی از مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین شد.

captcha