فعالیت ۲۵ مؤسسه قرآنی در خوی
کد خبر: 1438901
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰

فعالیت ۲۵ مؤسسه قرآنی در خوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس تبلیغات اسلامی خوی از فعالیت ۲۵ موسسه و مرکز قرآنی در راستای ترویج و توسعه آموزش‌های مختلف کلام وحی در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام معصومی‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی خوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر تعداد 25 مرکز قرآنی در این شهرستان فعالیت دارند که نزدیک به 5 هزار نفر را در سنین مختلف آموزش می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در راستای تامین نیروی مجرب و متخصص برای آموزش قرآن در این شهرستان همه ساله دوره‌های تربیت مربی در چندین دوره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به طرح ساماندهی مربیان قرآنی شهرستان خوی، اضافه کرد: در حال حاضر تعداد 75 مربی قرآنی که مدارک تخصصی خود را با گذراندن دوره‌های آموزشی اجرا شده در تبلیغات اسلامی دریافت کرده‌اند، در موسسات با اجرای کلاس‌های قرآنی مشارکت دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی یادآور شد: با توجه به استقبال خوب اقشار مختلف مردم در شهر دارالمومنین از کلاس‌های قرآنی وجود مربیان متخصص یکی از مطالبات جدی برای کیفی‌سازی دوره‌های اجرایی است که تلاش می‌شود با برگزاری دوره‌های مستمر تربیت مربی این مطالبه پاسخ داده شود.

captcha