۱۵۰۰ نفر از خوی در طرح نشاط معنوی شرکت کردند
کد خبر: 1442470
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
در تابستان؛

۱۵۰۰ نفر از خوی در طرح نشاط معنوی شرکت کردند

گروه اجتماعی: طرح نشاط معنوی با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت افراد با محوریت نشر و اشاعه آموزش‌های دینی و قرآنی در تابستان با حضور ۱۵۰۰ نفر در خوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مقصود محمودی، رئیس اوقاف و امور خیریه خوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این شهرستان اظهار کرد: این طرح امسال با حضور یک‌هزار و 500 نفر شرکت‌کننده در مقاطع مختلف زیر 10 سال، بزرگسالان، خردسالان و نوجوانان در بخش برادران و خواهران در پنج امامزاده شهرستان خوی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای تیرماه تا اواخر مردادماه در امامزادگان و بقاع متبرکه خوی برگزار شد و در این مدت افراد شرکت‌کننده با آموزش‌های عمومی مباحث فرهنگی و قرآنی زیر نظر مبلغان و کارشناسان دینی و قرآنی آشنا شدند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اعلام این خبر که از ابتدای سال جاری تا کنون 14 مورد وقف جدید در شهرستان خوی به ثبت رسیده است، اضافه کرد: وقف‌های ثبت شده با نیت کمک به تعمیر و توسعه مساجد، حسینیه‌ها، کمک به مستمندان، تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن، ایتام، بیماری‌های صعب‌العلاج انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه خوی گفت: تعداد موقوفات شهرستان خوی با وقف‌های جدید به 650 موقوفه رسیده و تعداد رقبات موقوفات 5 هزار و 600 رقبه است.

captcha