صهیونیست‌ها دیگر توانایی مقابله با محور مقاومت را ندارند
کد خبر: 1444244
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹
امام‌جمعه چندار:

صهیونیست‌ها دیگر توانایی مقابله با محور مقاومت را ندارند

خبرنگاران افتخاری/ فاطمه جلالی عزیزیان: امام‌جمعه بخش چندار استان البرز در خطبه‌های نماز جمعه این بخش گفت: به برکت خون شهدای غزه توانایی محور مقاومت به حدی رسیده که دیگر رژیم اشغالگر قدس توانایی مقابله با آن را ندارد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، امام‌جمعه بخش چندار استان البرز در بخش اول خطبه‌های نماز جمعه این بخش ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و پرهیز از محرمات الهی، گفت: اقامه نماز، ادای زکات، صبر در برابر مصیبت‌ها و امر به معروف و نهی از منکر از صفات مؤمنان است که قرآن کریم به آن‌ها اشاره کرده است.

وی با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از بزرگترین فرایض و وظایف مؤمنان است، اظهار کرد: تمام آحاد جامعه باید جهت همگانی شدن این فریضه عزم جدی داشته باشند و نباید در انجام این واجب الهی از آزار و اذیت‌ها و کنایه‌های دیگران هراسید.

محمدی در ادامه افزود: در جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود جای ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها عوض می‌شود و آن وقت است که طبق روایات نااهلان بر جامعه حاکم می‌شوند و کار به جایی می‌رسد که مانند دوران شوم و تاریک بنی‌امیه نماز جمعه را روز چهارشنبه می‌خوانند و کسی هم اعتراض نمی‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش چندار در خطبه دوم نماز جمعه با تبریک پیروزی مقاومت مردم غزه بر جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این خون شهیدان غزه بود که این پیروزی را برای مردم مقاوم غزه رقم زد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با تأکید بر حمایت از محور مقاومت، افزود: اگر دیروز دولت سوریه در مقابل تکفیری‌ها و تروریست‌ها شکست می‌خورد امروز غزه نمی‌توانست در مقابل جنایات اسرائیل ایستادگی کند و این پیروزی در واقع پیروزی محور مقاومت است.

محمدی در ادامه تأکید کرد: به برکت خون شهدای غزه توانایی محور مقاومت به حدی رسیده که دیگر رژیم اشغالگر قدس توانایی مقابله با آن را ندارد.

وی به حمایت‌های دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایت آمریکا در حمایت از کودک‌کشی رژیم اشغالگر قدس را نمی‌توان فراموش کرد زیرا آمریکا به حامی بزرگ تروریست تبدیل شده و شعار مبارزه با تروریست از طرف سران کاخ سفید مضحکه‌ای بیش نیست و امروز با شکست اسرائیل از محور مقاومت روسیاهی آن برای آمریکا مانده است و دیگر باید نام کاخ سفید را به کاخ سیاه عوض کنیم.

امام‌جمعه بخش چندار در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و تکریم امامزادگان این دو مناسبت را به همه مردم بخش چندار تبریک گفت.

یادآور می‌شود، نماز جمعه بخش چندار به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهر کوهسار اقامه می‌شود.

captcha