حمایت از ولایت فقیه محور اتحاد نظام است
کد خبر: 1451543
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶
امام جمعه موقت اراک:

حمایت از ولایت فقیه محور اتحاد نظام است

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام مظفری حمایت از ولایت فقیه و نقش مهم رهبری را محور اتحاد نظام جمهوری اسلامی دانست که به برکت دفاع مقدس به وجود آمده است.

به گزار ش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری، امام جمعه موقت اراک روز گذشته، 28 شهریورماه در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید  با تأکید بر نقش و اهمیت تعلیم و تربیت، اظهار کرد: در قرآن کریم آیات بسیاری در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی وجود دارد.

وی افزود: انسان باید قبل از تعلیم و تحصیل علم، به تزکیه نفش و تربیت پرداخته؛ چراکه در آموزه‌های قرآنی بر این امر تأکید بسیار شده است.

امام جمعه موقت اراک عنوان کرد: اساتید و معلمان راهبران علمی جامعه هستند و باید روحیه اعتماد به نفس بالا و تحول‌آفرینی را در نسل آینده کشور نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام مظفری در ادامه اظهار کرد: حمایت از ولایت فقیه و نقش مهم رهبری را محور اتحاد نظام جمهوری اسلامی دانست که به برکت دفاع مقدس به وجود آمده است.

 وی حمایت از حریم ولایت فقیه را از ارزش‌های دفاع مقدس نام برد و افزود: دفاع از حریم ولایت فقیه نقش مهمی در اتحاد مسلمانان دارد.

حجت‌الاسلام مظفری با اشاره به اینکه اسلام دینی تکامل یافته است، اظهار کرد: دین اسلام به تمامی جوانب زندگی انسان نظر داشته و زندگی بشر را در بعد معنوی خلاصه نکرده است.

خطیب جمعه اراک در پایان با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ فقرزدایی یکی از ظرفیت‌های مهم در اسلام است، یادآور شد: برای تحقق این امر باید به ترویج عدالت اجتماعی و  توزیع عادلانه ثروت در جامعه توجه ویژه داشت.

captcha