بزرگترین مجتمع تجاری ـ خدماتی وقفی در خلخال احداث می‌شود
کد خبر: 1451584
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

بزرگترین مجتمع تجاری ـ خدماتی وقفی در خلخال احداث می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلخال از احداث برزگترین مجتمع تجاری، خدماتی موقوفه کره‌عرش در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت الاسلام احمد علی‌نسب، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلخال، پنج‌شنبه 27شهریورماه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه بزرگترین مجتمع تجاری، خدماتی موقوفه کره‌عرش این شهرستان که با حضور نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان محلی واستانی برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در زمینی وقفی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و به منظور رفاه و آسایش مردم، با کاربری تجاری، خدماتی انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ما از تمام سرمایه گذاران خیرو بخش خصوصی دعوت می کنیم با امکاناتی که داریم با ما مشارکت داشته باشند افزود: در واقع ساخت این پروژه خدمت بزرگی برای مردم خلخال و منطقه است که امیدواریم تعداد این پروژه ها  روز به روز افزایش یابد و بخشی از افراد نیازمند بتوانند از نتیجه این پروژه ها بهره مند شوند.
وی مساحت زمین در اختیار گذاشته شده به سرمایه گذار بخش خصوصی را 5000 مترمربع عنوان کرد و افزود: در این زمین قرار است 70 باب مغازه و 15 باب واحد خدماتی و اداری احداث شود.
علی‌نسب اتمام این پروژه را 2 سال اعلام کرد وگفت: به حول و قوه الهی این پروژه تا 2 سال دیگر با همکاری مسئولان ذیربط به اتمام می رسد و بیش از 200 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم می توانند در این مجتمع مشغول به کار شوند.
همچنین در این مراسم نماینده مردم خلخال و کوثردر مجلس شورای اسلامی طی سخنان کوتاهی اظهار کرد: مردم باید به سمت وقف روی بیاورند و افراد خیر و عاقبت اندیش در زمینه سرمایه گذاری در اینگونه موقوفات، دست جوانان جویای کار را بگیرند که بی شک در پیشگاه الهی رو سفید می شوند.
جلیل جعفری‌بنه با بیان اینکه این اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ستودنی است، افزود: از همه دست اندرکارانی که زمینه را برای حضور سرمایه گذاران در منطقه فراهم می کنند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم تعداد برگزاری مراسم کلنگ زنی و افتتاح اینگونه پروژه ها افزایش یابد.
وی در پایان از تمامی ادارات در رابطه با احداث پروژه‌های وقفی خواست همکاری لازم را با سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

captcha