دفاع مقدس، دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود
کد خبر: 1452613
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
فرماندار نهبندان:

دفاع مقدس، دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی بود

گروه اجتماعی: هفته دفاع مقدس نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حسین حاجی‌بگلو، فرماندار نهبندان امروز، 31 شهریورماه در نخستین روز از آغاز هفته دفاع مقدس و در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره) و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه استکبار جهانی در سال‌های اخیر تمام توان رسانه‌ای خود را برای تضعیف اعتقادات مذهبی و اراده ملت ایران به‌کار گرفته است، گفت: دشمنان قسم خورده از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون لحظه‌ای برای ساقط کردن نظام و انقلاب نوپا دریغ نکرده‌اند ولی لطف الهی این انقلاب را حفظ کرده و اعتقادات مذهبی و اراده مردم نیز در پایداری آن مؤثر و بی‌بدیل است.



وی ادامه داد: باید با کمک دولت، برنامه‌ریزی برای نخبگان و شناسایی و رفع موانع موجود کشور را در راه رسیدن به توسعه روزافزون یاری کرد.



فرماندار نهبندان با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد عزت، شرف و افتخار ملت ایران و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی است، ادامه داد: ملتی که در تمام صحنه‌ها حضور داشته و نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های خود احساس مسئولیت کند هرگز آسیب نخواهد دید.



فرماندار نهبندان با اشاره به اقتدار کشورهای اسلامی در برابر دشمنان اظهار کرد: این ایستادگی به دلیل تأسی گرفتن از انقلاب اسلامی ایران است.



حاجی‌بگلو بیان کرد: دشمنان جنگ دیگری به نام جنگ نرم را علیه ملت ایران آغاز کرده‌اند و باید با همان روحیه ایثار و ازخودگذشتگی دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر آن مقاومت کرد.

captcha