جلب مشارکت مردمی از اهداف مهم در هفته ناجا است
کد خبر: 1455300
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
گودرزی:

جلب مشارکت مردمی از اهداف مهم در هفته ناجا است

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی فارس با تشریح برنامه‌های هفته ناجا در این استان گفت: جلب مشارکت مردمی از اهداف مهم در هفته ناجا است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس امروز، هفتم مهر در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های هفته ناجا در سال جاری عنوان کرد: جلب مشارکت مردمی از اهداف مهم هفته ناجا است.
وی افزود: با توجه به شعار هفته ناجا که با عنوان «پلیس؛ تلاش جهادی، کارآمدی، اقتدار» نامگذاری شده است همه تلاش ما بر این است که در این هفته اقتدار و کارآمدی پلیس را به نمایش گذاریم.
گودرزی با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی است که در آن با اجرای برنامه‌های مختلف، دستاورد، توانمندی، قدرت، اقتدار و فعالیتهای پلیس در بخش‌های مختلف به جامعه ارائه می‌شود، گفت: پلیس بر این باور است که امنیت و انضباط اجتماعی حاصل تعامل و مشارکت همگانی و در نتیجه یک تولید اجتماعی است که با میزان احساس مسئولیت و مشارکت اجتماعی ارتباط نزدیک دارد.
رئیس پلیس فارس عنوان کرد: پلیس استان در هفته ناجا قصد دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود برنامه‌های پیش‌بینی شده‌ای را با اثربخشی بالا اجرا کند.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره درصدد جلب اعتماد مردم است، گفت: فرماندهی انتظامی استان فارس نیز برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

captcha